stokke xplory( nog een vraagje)

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door charlie80, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    aan degene die deze wagen hebben... hoe groot klapt deze in??
    ik heb deze wagen gekocht in navyblauw maar krijg hem pas eind aug binnen. nou moeten we een auto kopen maar willen wel een beetje gaan kijken nu want pas nu echt niet meer lekker op onze scooter:).. gaat hij in een middeklasser 5 deurs?? of zelfs kleiner??
    wil niet zo,n mega auto.
    alvast bedankt....
    charlie.

2. Ervaring met de stokke heb ik niet..
    Maar naar wat voor auto ben je op zoek? En wat is je budget?

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

De stokke klapt zeeeer lang in en je hebt dus een lange kofferbak nodig

Bij babydump mag je hem gewoon in de auto passen ;)

4. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ps ik zou geen dure auto kopen omdat de stokke alleen daarin past. Dan kan je beter een auto naar smaak pakken en een andere kinderwagen kiezen. Een auto moet je immers langer mee doen als met een kinderwagen. Anders even de maten van de kinderwagen meenemen bij het uitzoeken van een auto en dan vergelijken met de binnenmaten vd kofferbak?

5. IdaDida

IdaDida Lid

26 jan 2009
    33
    0
    0
    Utrecht
    Hoihoi,

Hij klapt redelijk groot in, vooral met de reiswieg. Wij hebben een mercedes maar het valt me toch tegen wat we aan ruimte overhouden in de achterbak.

Groetjes

6. keetling

keetling Actief lid

3 feb 2009
    215
    1
    0
    Noord-Holland
    De lengte ingeklapt is 1 meter en 8 cm. Je hebt wel een een beetje grote kofferbakruimte nodig. Ik heb een nissan quashqai en daar heb ik mijn hoedenplank uit moeten halen anders past het er niet in (onderstel + reiswieg)

Succes met het vinden van een auto!

Groetjes

7. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    we hebben nog niet echt een idee, maar gewoon zo,n tussen model.
    rond de 10.000 euro hadden we in gedachte..

8. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0

te laat;) we hebben de wagen al besteld en wil em ook heel graag hebben dus die ruilen we niet meer..

9. misa

misa Niet meer actief

Even meten en desnoods tijdens een proefrit langs de winkel gaan en passen! ;)

Ken je niemand met de stokke? Kun je die niet lenen als je naar een auto gaat kijken?

Of je hoedenplank er nou uit moet of niet, en of je nu veel ruimte over houdt of niet: als het maar past! En als je er maar mee kunt doen wat je wilt!

10. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    nee jammer genoeg niemand die een stokke heeft anders had ik em zeker even geleend...
    vandaag wezen kijken en gaat om het onderstel die in de kofferbak moet. en de bak kan toch los op de achterbank?? of zeg ik nu wat raars?? je neemt toch niet altijd de bak mee??
    vind het maar lastig hoor!!!;)

11. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

ik heb een nissan almera maar me kinderwagen pas er heel makkelijk in heb een 2-njoy wagen

12. Emme

Emme Niet meer actief

Wij hadden een Peugeot 307 en daar paste de Stokke makkelijk in (nu een Volvo en dat gaat natuurlijk nog beter ;))

13. dagdromertje

14 sep 2007
    63
    0
    0
    ik zie dat jij de dark navy hebt.
    hoe is die in het echt ? meer zwart of meer blauw.

14. SaschaH

SaschaH Actief lid

13 aug 2009
    461
    0
    0
    Als je wil, past het bijna overal. Ik heb een Aygo en uiteraard past ie niet in de kofferbak. Maar ik kan wel 1 deel van de bank plat gooien en dan past het wel.

15. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

de stokke is een grote wagen en als je hem inklapt (nadat je ontdekt heb hoe het moet) is het nog steeds een joekel!

wij moesten hem een keer in de audi a3 proppen en met veel moeite is het gelukt.
    mnaar het is en blijft een fijne stevige wagen. wil hem echt niet wegdoen mja...kunnen niet 2 babys in. jammer dat er gen stokke duo wagen bestaat

16. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    is wel echt blauw hoor..

17. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    we hebben een auto gevonden word de hyundai i20. waarschijnlijk moeten we wel 1 deel van de bank inklappen maar das alleen de eertste maanden dus komt wel goed..

Deel Deze Pagina