ik ben nu 13 weken zwanger en vroeg me af in de hoeveelste week van de zwangerschap jullie een babykamer besteld hebben? dit i.v.m. eventuele levertijden. En heeft er iemand ervaring met Babydump? Hoelang zijn de levertijden hier gemiddeld? Hoe is de service? Dan heb ik een beetje een indicatie wanneer we op pad moeten voor een babykamer. Bedankt alvast voor de antwoorden.
wij hebben met 13 weken de bebykamer besteld bij babypark kesteren en daar kon ik 3 weken voor ik de kamer wilde hebben hun bellen en dan wordt hij bezorgt en gemonteerd je zou het eens moeten vragen aan hun wat de levertijden zijn ik zou het niet weten
Wij hadden ook o.a. het kamertje en het wagentje van babypark Kesteren, zat zo'n 12 weken levertijd op. Ik heb het met 19 weken besteld en in week 32 laten bezorgen. Wij waren heel tevreden over de service en alles. Voor babydump heb ik juist niet gekozen, omdat ik daar teveel slechte verhalen over heb gehoord. Gebruik de zoekfunctie op deze pagina maar even. Al kan het natuurlijk ook goed gaan hoor. En de goedkoopste? Ik ben zowel even wezen praten over prijzen etc. bij Babydump als Babypark, maar ik was bij Babypark aanzienlijk minder geld kwijt voor hetzelfde. Overal kun je onderhandelen .
De babykamer tip van mij http://www.babyonline.nl daar hebben ze babykamertjes op voorraad. Helemaal niet duur ook! Wij hadden hem woensdag besteld en vrijdag binnen!
Bij Babybudget in Almelo staan veel modellen die je direct mee kunt nemen en nog goedkoop ook. Wij waren op zoek naar een bepaalde babykamer, na lang zoeken kwamen we de kamer bij Babybudget tegen. De babykamer stond daar als show model en dat scheelde ons meer dan de helft van de normale prijs dus...... inladen en wegwezen!
Wij hebben de babykamer van Babysuperstore van Asten uit Tilburg. Volgens mij was de levertijd ongeveer 12 weken, werd netjes op tijd en onbeschadigd afgeleverd
Wij hebben bij Babydump de kamer en nog wat dingen gekocht toen ik 17 weken zwanger was. Het gaat allemaal begin mei geleverd worden, dan ben ik zo'n 25/26 weken zwanger dus een levertijd van 8/9 weken. De service van Babydump moet ik nog ervaren
Bij ons kwam de babykamer een maand te vroeg Vonden wij trouwens geen probleem want de kamer op zich was al helemaal klaar. Dit was trouwens bij Gardo.
wij zijn ook bij babypark geslaagd met 20 weken besteld 10 weken levertijd... Helaas werd dit pas geleverd na veel gezeur en gebel en irritatie in week 36 van mijn zwangerschap en de linnenkast in week 37.... Ik ben bevallen met 37weken en1 dag dus was echt niet tof zo vlak voor de bevalling pas alles binnen...
Ik heb mijn babykamer besteld toen ik 7 weken zwanger was (na een goede echo) En hebben het bij 21 weken laten bezorgen. Weet niet wat de levertijd was, aangezien we een latere datum hadden afgesproken. Voor de rest wel goede ervaringen met baby dump, alles was goed en compleet.
Wij hebben onze babykamer en kinderwagen besteld bij babydump. We hebben het besteld toen ik 17 weken zwanger was. We hadden afgesproken dat ze het 12/11 weken voor de uitgerekende datum zouden komen bezorgen. Dit is ook gebeurd, vorige week is alles keurig bezorgd. Geen beschadigingen of dingen die missen. De service van babydump zwinderen was erg goed en zeker een aanrader.
Wij hebben onze babykamer en kinderwagen besteld en laten bezorgen door het Babyhuys in Harderwijk. Na enige onderhandeling kan ik zeggen dat de service uitstekend is! De levertijd was ongeveer 5 of 6 weken. Succes met je keuze!
Hebben met 20wkn (door persoonlijke redenen) besteld bij de Babydump, zou 6wkn levertijd op zitten. 7 wkn later werd er bezorgd, veel trammelant gehad (kast in elkaar terwijl dat niet moest en ook laten vallen op straat, commode nooit gezien want die was al beschadigd volgens de bezorgers en bed was aan de zijkant een bluister af). Wel goed de klacht opgenomen bij de vestiging trouwens (Veenendaal). Heb pas 2mnd later een leencommode voor nood gekregen. Rest van de kamer (nieuwe kast, commode en zijhek bed) kwamen op 9 aug, was op 21 aug uitgerekend. Vervolgens draaien ze de schroeven door de commode en zijkant kapot. Uiteindelijk op 20 aug was alles klaar, het kleine krasje op het commode blad heb ik maar voor lief genomen want ik was het goed zat. Voor mij dus geen Babydump. Als je de zoekfunctie gerbuikt dan kun je m'n hele verhaal wel vinden. Kleintje kwam gelukkig 1 week later. Succes met de kamer!
Hier ben ik ook erg benieuwd naar ja, zelf wil ik gaan kijken bij de babydump en babypark, maar ik twijfel nog, hoor verschillende ervaringen over de babydump die dus geen dumpprijzen heeft! Is het trouwens de bedoeling dat je onderhandelt over de prijzen? Ook als ze al kortingen aanbieden? (zoals bijv. babypark, bij bijv. besteding vanaf 2000,-, krijg je 15% korting). Wij zijn nl niet zo goed in onderhandelen , maar het is natuurlijk wel mooi meegenomen!
Wij gaan de meubels halen bij Ikea, geen levertijden, prima spul voor een paar jaar en geen gehannes als er iets stuk is. Succes met de aankopen!
Wij waren erg laat met de babykamer van onze dochter, we hadden namelijk eigenlijk een andere kamer elders uitgezocht, maar die bleek niet meer leverbaar. Met 24 weken hebben we uiteindelijk een kamer bij babyplanet uitgezocht en zoals beloofd kwamen ze hem 9 weken later bezorgen en monteren.
Hier ook slechte ervaring met babydump, maar nog slechter met producent van het bestelde kamertje, the Wood Factory genaamd...gebruik zoekfunctie maar, dan zie je wat wij daar mee mee hebben gemaakt, zou je ook echt afraden daar iets van te kopen...
Wij hebben alles gekocht bij Babypark, en daar kregen we 15 % korting omdat je dan boven een bepaald bedrag koopt. Alles werd 4 weken later geleverd en in elkaar gezet. Ik vond het ideaal!