Ik hoop dat ik deze advertentie hier mag plaatsen en anders mogen de moderators hem wel verwijderen Ik zoek een baasje voor mijn kat. De kat woont nog gewoon bij mijn vader. Maar mijn vader gaat straks bij zijn vriendin wonen en die heeft al huisdieren.Ik kon haar niet meenemen omdat mijn vriend een jackrussel heeft en zij niet samen met honden kan. Eerst even wat info: Het is een poes van ongeveer 4/5 jaar. Ze komt uit het asiel Ze is zwart met witte pootjes en puntje van haar staart is wit. Het is vrij stevige kat Helaas is deze kat dus niet makkelijk te plaatsen Omdat ze het beste op haar plaats is bij mensen zonder kinderen en andere huisdieren. Zelf denk ik dat ze het beste bij wat oudere mensen kan. Die gewoon lekker thuis zijn en lekker met haar kunnen kroelen. Het is echt een schat van een beest en doet geen vlieg kwaad maar ze kan gewoon geen drukte hebben. Ze gaat kinderen en andere dieren uit de weg. Ken jij iemand (mischien een oma/opa) die wel graag een huisdier wilt reageer dan aub. Ik ben heel bang dat ze uit eindelijk weer naar het asiel moet en dat wil ik haar niet aan doen We wonen in provincie Groningen voor de plaats kun je een pbtje sturen