http://www.xplorys.com/nl/index.htm heb net ff gekeken en zijn erg leuke kleding flesjes spenen enz staan alleen geen prijzen bij
heb ook ff gekeken maar ze zullen de prijzen niet voor niets er niet neerzetten... is wel mooi spul.. liefs
volgens mij als je op webwinkel drukt, en dan staan er een aantal winkels waar je op kunt klikken. je kan ook mailen waar de producten in de buurt verkrijgbaar zijn.
ik heb het al eens eerder gezien, maar geloof dat de prijzen wel meevielen, zal straks eens kijken waar ik die link heb
hoi, ik heb laatst op internet rompers gezien ontworpen door gwen stefani, die waren 30 euries per stuk.. hhmm toch maar naar de hema denk ik, hoewel ze wel erg leuk en stoer waren. joyce
Het is niet van Bon Jovi, daarvoor moet je op de bonjovi officiele fansite zijn daar heb je echt rompers ed van BOn Jovi. Dat Rockbaby merk is ontworpen door Tico Torres de drummer van Bon Jovi. Maar staat verder los van Bon Jovi
Oh, dus Bon Jovi is los verkrijgbaar? Hmm, doe mij dan Jon Bon Jovi maar Haha, als er hier een 3e pukje zich meldt, dan zal ik zeker eens in de Rock baby shop gaan kijken Groet van Kiki
zijn die kaarten al te verkrijgen want ben over 2 jaar ook gaan kijken in het vondelpark naar hem en nu met zijn nieuwe cd wil ik zeker gaan, als ik moet wachten tot die in belgie weer arriveerd ben ik nog effe zoet denk ik