hoi hoi ik heb een maxi cosi gekregen van een vriendin van mij..' maar nou zijn de vast maak bandjes smerig. deze wil ik graag schoonmaken maar helaas kan ik ze er niet vanaf halen. heeft iemand een tip hoe ik ze wel schoon ga krijgen? liefs
Niet eraf halen? Meestal kan dat wel hoor als je het klepje aan de achterkant open maakt zie je daar een mogelijkheid de gordeltjes aan te passen, daar kan je ze er ook afhalen
ja maar dan zit er zon lus naar de voorkant en die krijg ik er echt niet af :S heel raar want ik dacht dat het ook gewoon kon maar helaas wil dat echt niet... vandaar dat ik nu zit te duppen over hoe ik ze schoon krijg..
Je kunt de riempjes er helemaal uit halen, misschien even zoeken op internet naar een gebruikershandleiding? Daar staat ook precies in hoe je de bekleding kunt verwijderen (om te wassen) enzo.
Die lus waar de gordels mee vast zit, die moet je iets inknijpen (smaller maken), dan zie je dat je 'm eruit kan halen. Het is zeg maar een 'balkje', maar het tussenstukje is los. Doordat de gordel daar overheen zit, zie je dat niet. Wanneer je de gordellus iets opzij doet, zul je het waarschijnlijk wel zien.