Hier een onwijze Stokke Xplory fan. (nog) Geen ervaring ermee, maar wel het complete pakket aangeschaft, vooral omdat hij van die goede reviews heeft, zo makkelijk opvouwbaar is, stylish en hoog is. Liefde op het eerste gezicht Oh en iets meer on topic: Joolz Day was onze tweede keuze. Succes!
Offtopic maar wel belangrijk de kap op de wagen moet je zomers juist niet gebruiken! De warmte blijft namelijk in de kap hangen waardoor het temperatuur snel oploopt. Zomers is het beter kap laag en een parasol te gebruiken. Of de kap halverwege doenmaar nooit helemaal op! Het is maar een tip die ik nu geef, jaren terug is er nl een kindje op het werk hierdoor uitgedroogd opgenomen in ziekenhuis en die zeiden dat het gevaarlijk kan zijn
Wij hebben de Joolz vanwege: - compact - mooi - flexibel - stevig Nadeel vind ik dat je er praktisch geen boodschappen in kwijt kan. Moet ik nog wat op bedenken. Overigens heb ik hem nog niet gebruikt, baby moet nog geboren worden.
Er is een groot boodschappennet te koop voor de joolz. Ziet er niet uit, maar wel functioneel denk ik Joolz - Configurator
het boodschappen net past alleen niet als je de wiegbak op de kinderwagen hebt staan. Past alleen bij kinderwagen inzet. (hebben we even uitgeprobeerd in de winkel)
Ik prop meestal heel de mand vol en hang dan 1 tas aan het handvat. Je kan er geen weekboodschappen mee doen, maar groenten op de markt of voor een paar dagen lukt prima.
Ik heb de Joolz Day Limited Edition Nautic van 2011 gekocht. Prachtige wagen. Ik ben er erg blij mee.
Bij de nieuwe Joolz modellen van 2012 kun je de achterkant van de kap openklappen zodat het kan doorluchten als het erg warm is. Zit natuurlijk ook gaas achter! Super handig en je kunt het zo opklappen dat de kap er nog strak blijft uitzien! Ik ben helemaal blij met onze zilvergrijze Joolz!
Ik ben een onwijze bugaboo fan. We hebben ook een buzz gehad maar ik vond het een drama ding. Piepte, kraakte en stuurde heel zwaar. Dit was bij ons tweede kindje. Bij de eerste hadden we een bugaboo dus bij de derde weer een cameleon gekocht.
Wij hebben de joolz hier binnen staan, met de wagenbak erop, én het boodschappennet er aan. Was even puzzelen maar het lukt wel. (Hoe het in de praktijk werkt weten de alleen nog niet )