Over een aantal weken vertrekken mijn schoonouders naar Amerika. Weten jullie wat voor spullen/producten aan te raden zijn om vanuit daar mee te nemen? Bijvoorbeeld dingen die hier niet te koop zijn of daar goedkoper te verkrijgen zijn? Groetjes!
Ik heb niks anders meegenomen dan kleding, maar dat is meer vanwege de merken (Baby GAP) ipv dat het goedkoper is. Schoenen zijn volgens mij wel goedkoper, met name Allstars/Converse. Onze kleine baby boy heeft er al een aantal klaar staan . Verder zou ik het niet weten, maar wellicht wel de meiden die op dit forum zitten en in Amerika wonen.
Er is een ongeloofelijke grote keuze in alles voor de baby kamer. Heb wel eens gekeken op de amerikaanse site van Babies R Us en was onder de indruk van de keuze in themas voor de baby kamer, vooral de bedbekleding (sprei, hemel enz.) met bijpassende gordijnen en asseccoires waren héél mooi. Helaas kon je niet on line bestellen
Ga eens op de website kijken idd Babies R Us. Maar ook eens target.com en Wallmart.com. Me familie wonen in USA en ze zorgen geregeld voor leuke kleertjes. Vind jongens kleding daar meer keus hebben dan hier... Ik kijk dan op de website en geef door wat we mooi vinden...
Zelf flink geneust op de website van wallmart.com; maar in de winkel bleken ze veel daarvan niet te hebben. Dit weekeinde komt mijn vriend weer terug van zijn vakantie, dus ik ben benieuwd wat hij allemaal heeft meegenomen. Wanneer je een babyfoon met camera wilt, die zijn daar veel goedkoper dan hier!
Vorig jaar heb ik in Amerika al mijn ogen uitgekeken op de babyafdelingen . Kleertje zijn dat leuker en specialer vind ik. Schoentjes van Nike/Timberland/Adidas/Converse enzovoorts zijn goedkoper. Qua speelgoed zie je ook veel wat wij in NL nog niet hebben en wat goedkoper is daar. Het is gewoon net even wat meer keuze in Amerika. Mijn schoonouders gaan in november weer (gaan elke jaar naar familie) en heb eigenlijk geen speciale wensen omdat het gewoon zo veel keus is . Volgend jaar november willen mijn vriend en ik weer gaan en dan zal de kleine 6/7 maanden zijn, dan zal ik wel los gaan denk ik . Maar Babies R us en target zijn wel leuke webwinkels om een idee te krijgen en Macy's.
Wij hebben heel veel kleertjes van de Carters. Love it!! Baby Clothing | Toddler, Kids, and Children’s Clothing | Baby Clothes Kijk of ze naar een outlet kunnen gaan, dat scheelt veel. Mijn man moet regelmatig naar de usa en ik geef altijd een lijstje mee Echt hele schattige kleertjes en net even anders als hier in nederland. (De rompers en pakjes met lange mouwen hebben bv een klein omslagje tegen het krabben)