Hoihoi, Wij hebben een erg leuk geboortekaartje gezien bij Koningkaart.nl en nu vraag ik me af of iemand ervaringen heeft met deze website? Zijn ze betrouwbaar? Leveren ze zoals ze zeggen? Hoe is de kwaliteit van de kaartjes (zelfde als een proefkaartje)? Thanks voor eventuele antwoorden!
Vaak kun je via Google ook recensies lezen van bepaalde webshops. Wij gaan ons kaartje bestellen bij hippe-geboortekaartjes.nl. Via google heb ik tientallen recensies gelezen die allemaal positief waren. X
Wij hebben het kaartje bij koningkaart besteld. Super tevreden over! Erg mooie kwaliteit, dik papier, mooie kleur. Zelfde kwaliteit als de proefdruk. Je kan als je ze liked via Facebook 10% korting krijge volgens mij!
Ons geboortekaartje kwam ook bij Koning Kaart vandaan. Wij zijn er echt super tevreden mee, en geweldig behulpzame en vriendelijke service. Ze hebben ons kaartje helemaal aangepast naar onze wensen. En als je vragen of hulp nodig hebt, stuur je een mail en krijg je dezelfde dag nog antwoord. We hadden de kaartjes de dag na bestelling al thuis. En de tip van fb klopt, ergens op hun site staat een code voor 10% korting (bij minimaal 50 kaartjes).
Ons tweelingkaartje kwam ook bij hun vandaan, we hadden ook canvassen van de voorkant besteld, werden we gebeld of we daar de geboortedatum ook in verwerkt wilden hebben. Vond dat erg aardig en meedenkend van ze. Kwaliteit van het echte kaartje was hetzelfde als van het proefkaartje.
Ik heb een tijdje geleden een kaartje gekregen van iemand anders van Koning kaart. Ik vond de kwaliteit van het drukwerk erg slecht. Er stond bijv. een plaatje op de achterkant van een baby met krulhaar. Binnenin de krul was het dan wit ipv de achtergrondkleur. Slordig. Toevallig heb ik laatst mijn eigen kaart ontworpen met mijn zus (die is grafisch vormgever en heeft er dus verstand van). Toen hebben we samen nog naar dat kaartje gekeken en zij vond ook dat de kwaliteit opvallend slecht was. Volgens haar was het korrelig en iets met pixels of zo.
Ik heb persoonlijk een zeer goede ervaring met koningkaart.nl Het waren dan wel onze trouwkaarten die we daar besteld hadden. Maar de service en prijs/kwaliteit is super goed !! Als we daar een leuke kaart vinden voor ons kleintje dan gaan we daar zeker weten weer bestellen.
Bedankt voor de reacties voor zover! Ik heb ondertussen 4 proefkaartjes ontvangen (één kaartje die ik in verschillende kleuren/teksten/papiersoorten heb besteld) en ik vond de prijs/kwaliteit-verhouding goed. Ik zag wel dat het drukwerk op het glinsterende soort papier het best tot zijn recht komt.. Had het kaartje trouwens ook snel in huis; om 11.55 uur besteld, betaling fout gegaan, gebeld; kon het later overmaken, maar desondanks kaartjes toch de volgende dag in huis!