Onze dochters hebben gisteren de trampoline van de action gekregen. Bevalt verder prima maar het veiligheidsnet vind ik nou niet echt mooi zitten bij de bescherminings rand. af en toe best wat gaatjes waar ze met de voeten tussen kunnen komen (heel moeilijk want heb het eerst op alle mogelijke manieren zelf geprobeerd er tussen te komen en dat lukte niet maar het doet me toch wat gevaarlijk aan. Dus wie heeft hem en hoe zit dat net bij jullie'? Kun je evt een foto maken voor mij?
wij hebben hem, bij ons zit het veiligheidsnet er heel mooi strak omheen, heb zo even geen foto ervan. ik heb erook al flink opgeprongen en hij is echt veilig
Ik zal zo eens een foto maken hoe het bij mij zit. Bij de veren zitten er namelijk echt een aantal gaten in.
zo zit het op sommige plaatsen. Ik wil hem aankomend weekend uit elkaar halen want mijn schoonvader heeft het doek opgespannen maar volgens mij heeft het het niet helemaal goed gedaan. ALs iemand nog een foto heeft waarbij die wel goed zit dan zie ik die heeeel graag/
Ik ben heel benieuwd hoe groot jullie tuin is. Heb er ook aan getwijfeld maar ben zo bang dat het een enorm ding is....
@ nickyz wil wel een foto maken van onze tuin hoor haha. Maar we zijn nog druk bezig in de tuin en met het tuinhuisje dus dan moet je niet op de rommel letten ik maak later wel even een foto. Maar zo uit mijn hoofd is de tuin 15 meter diep en 5?? breed? er staat nu een tuinhuis van 3x3( binnenmaat) en een schommel. De trampoline is groot maar toen ik het uit ging meten op het gras dacht ik dat ie meer ruimte in beslag zou nemen dan hij uiteindelijk deed.
Hmm, wij hebben dan geen trampoline van de Action, maar zo hoort het volgens mij echt niet te zitten hoor. Hier zit het helemaal strak. Maar het net zit ook buitenom, dus niet langs de hoes. Wellicht is dat ook een verschil.
oei, dat ziet er niet uit zoals het hoort. wij hebben er dan geen van de action, maar dit is naar mijn mening echt niet veilig! of in iedergeval niet zoals het hoort?
Dit is echt niet goed in elkaar gezet... Het doek moet helemaal strak staan en het net moet aan de buitenkant....
ik ben heel benieuwd wat ie kost eigenlijk? is het deze week in de aanbieding? Ps; wij hebben bij het huis van mijn ouders in het buitenlandf een trampoline met net, maar daar kunnen geen voetjes onder de tramppoline raken...het zit op de een of andere manier toch anders...
@ fairylaughs. dat ie niet goed gespannen is ben ik het mee eens. Daarom gaat ie ook weer uit elkaar aankomend weekend. Maar heb zelf flink gesprongen en er gebeurt niets mee. daarnaast zit er ik er zelf nog bij op als de kinderen springen. Maar het net wat wij hebben hoort echt aan de binnenkant en niet aan de buitenkant. alleen krijg ik hem dus niet goed. vandaar dat ik iemand zoek die dezelfde heeft en hoe het daar dan zit.
Ik denk dat het opgelost is als 'ie goed gespannen is hoor! Het net zelf lijkt namelijk wel goed te zitten. Wij hebben zelf een trampoline van van Cranenbroek en daarbij zit het net ook aan de binnenkant, hetzelfde als bij jullie, maar het doek zelf zit dan gewoon helemaal strak, dus dan kan je er met geen mogelijkheid tussen komen. Ik vind het zelf juist érg fijn dat het net aan de binnenkant zit, anders kunnen ze alsnog met hun voetjes/handjes tussen de veren komen.
@ Linda86. bedankt dat wilde ik dus weten. Ik dacht namelijk al dat als het doek goed gespannen was het probleem ook opgelost zou zijn. maar wist het niet zeker.