Hai! Wij hebben een poos geleden de x-adventure quiksilver besteld. We vonden het een mooie en niet al te dure wagen. Maar nu lees/hoor ik de laaste tijd wat vervelende verhalen over de x-adventure. Dat die b.v moeilijk in te klappen is en dat je kindje heel zielig in de riempjes hangt. Wij kunnen de bestelling waarschijnlijk nog annuleren (krijgen hem namelijk pas in maart) Maar ben benieuwd of er ook goeie verhalen zijn over de x-adventure? (het liefst hou ik hem namelijk gewoon) Ben benieuwd! Liefs
Wij hebben een x-adventure cross over. Het is een mooie degelijke wagen met een hele ruime boodschappenmand. De gordeltjes van de kinderwagen inzet. Staan een beetje ver uit elkaar bij de schoudertjes maar als je kindje wat groter is is dat geen probleem meer. In het begin hangen ze er wel een beetje in. Het grootste nadeel vind ik dat het ingeklapt nog al een groot pakket is. Ik moet eerst twee wielen van de wagen halen anders past hij niet in de auto. Nu wonen wij dicht bij centrum dus ga ik vaak lopen. Ik heb nu in de auto een buggy liggen en de wagen gebruik ik alleen als ik lopend weg ga.
ik vond dat de bandjes snel leeg liepen. De wagen wat grof en nadat je de reis wieg verwijdert lastig in elkaar te zetten tot wandelwagen
ik heb ook de quicksilver. makkelijk met inklappen , hendeltjes omhoog en hij klapt zo in , helaas moet ik wel de wielen er afhalen want me kofferbak is niet zo super groot. verder hij rijd goed , dat de banden snel leeg lopen heb ik geen last van. enige nadeel vind ik dat bij mij de naden van de zitting wat begint te scheuren. riempjes: zitten goed, nou moet ik eerlijk zeggen ik heb mijn dochter bijna nooit vast zitten. voor ons is het een hele goede wagen.
Ik heb ook een xadventure, maar moet hem nog in gebruik nemen. Vrienden van ons hadden hem ook en die waren er erg tevreden over en ik vond het ook een hele fijne practische wagen. Ook niet moeilijk om te zetten naar buggy. Hij is inderdaad wat groot, maar de wielen kunnen er heel makkelijk op en af, dus dan vin dik het niet zo bezwaarlijk. Het is een mooie degelijke wagen voor niet zo heel veel geld.
Wij hebben ook de x-adventure quiksilver en vinden het een heerlijke wagen hoor, moeilijk in te klappen? Echt niet de bak kan je er super makkelijk vanaf halen en hij is zo ingeklapt, hij is wat groot ingeklapt maar dat zijn al die wagens. Nu zit ons kleintje in het wandelwagen gedeelte en dat vind ze heerlijk, lekker hoog en goed stevig, ze "hangt" echt niet in de riempjes hoor. Wel hebben we er een buggy bij gekocht voor de kleine stukjes en omdat een buggy een stuk kleiner opgevouwen wordt wat ideaal is als je bijv boodschappen gaat doen en de kofferbak vol ligt met boodschappen . Maar verder gebruiken we de x-adventure goede stevige wielen waardoor je er ook het bos oid mee in kan. Ons bevalt ie iniedergeval super! Een hoop waar voor je geld. Helemaal ideaal voor ons was dat de Maxi-cosi er makkelijk opkan en ze dan nog redelijk hoog ligt! Heel veel plezier dr mee iniedergeval