Wie weet of je deze mandjes ook ergens los kan kopen? En degene die de wagen hebben, wat zijn de afmetingen van het mandje als ik vragen mag?
breed ongeveer 32 cm, 27 lang en diepte is dmv rits verstelbaar 20 of met rits dicht 10 cm Of het los verkrijgbaar is weet ik niet.. Op de site staat hij niet bij de accesoires, ik vermoed omdat hij standaard bij de wagen zit..
Je kunt het mandje altijd los bestellen bij een babywinkel in de buurt. Ze staan nergens vermeld, maar de winkels hebben een eigen onderdelen boek gekregen van de fabrikant waar alle losse onderdelen in staan.
Ik vraag me eerder af hoe ik mijn boodschappenmandje ERAF kan halen, hahaha. Krijg dat ding er niet af!
Hij ahngt met die zwarte oogjes aan soort van pennetjes.. Door de oogjes omhoog te drukken klik je hem los.. Tis ff prutsen, maar ik heb t gister ook voor elkaar gekregen ( om t mandje even te kunnen meten) Weer ophangen is makkelijker.. grote gat om t pennetje en dan gewoon naar beneden drukken/ trekken ( net hoe je er voor staat) In de handleiding staat ook ( vrij cryptisch) aangegeven hoe je t moet doen..