Oke even een beetje domme vraag misschien, maar ik heb gister een voetenzak voor de maxicosi gekocht en die wilde ik er dus even in doen.... De verkleiner zat er al in, dus ging ik even twijfelen hoe ik dit ging doen.... (stond niet in het boekje hoe of wat) Ik neem dus aan dat je eerst de voetenzak erin doet en dan de verkleiner? Dus dan zit de verkleiner in de voetenzak..... Leek me de meest logische manier haha
Kan beide... is maar net wat je fijn vindt. Ik deed idd eerst de voetenzak en daarna de verkleiner maar algauw gebruikte ik de verkleiner niet meer omdat het wel erg proppen werd maar bij een pasgeboren baby werkt het nog wel hoor... Met mooi weer deed ik gewoon de verkleiner zonder voetenzak en met een maand of 2 beide niet meer (was toen ook mooi weer) Mn dochter heeft de verkleiner langer gebruikt maar zij was dan ook kleiner.
Wij krijgen een januari kindje dus winter en koud! Daarom wil ik op het begin wel beide gaan gebruiken.... Maar dan heb ik het toch goed zelf verzonnen haha Je ziet zo vaak babytjes in de maxicosi maar dan let je daar helemaal niet op!
Onze zoon kwam begin februari, op die ene dag dat het gigantisch sneeuwde maar toch begin aprik begon het echt al lekker te worden en dan deed ik een gewoon dekentje over hem heen... Die zak is errug warm en voor het alleen van en naar de auto brengen bijv. vond ik het soms dan echt te warm maar dat ligt natuurlijk helemaal aan het weer.
Ik deed altijd eerst de verkleiner en dan de voetenzak, omdat hij niet altijd de voetenzak nodig had. Hoefde ik niet steeds de verkleiner los te halen, en weer terug te zetten.
Bij ons was het zelfs zo dat, toen wij onverwachts na de geboorte van Rick toch naar het ziekenhuis moesten midden in de nacht (voor mij!), de kraamhulp - nog een jonge meid - niet wist hoe en wat met de maxicosi.....
De voetenzak op de verkleiner. Is ook fijn omdat je die dan kan uitwassen, want die kleintjes zweten toch best wel in dat ding.