Hallo dames, Ik heb een Bambino meegroeistoel van de kruidvat (wel spijt van aankoop, maar zonde om weg te doen). Ik wil er graag een verkleiner in doen, welke past hier in? Iemand enig idee? Ik kijk uit naar reacties. Bvd http://www.kringloopwinkelonline.nl/contents/media/kinderstoel_001.jpg
Ik heb deze stoel ook gehad van een tante als kraam kadootje. Waarom heb je er spijt van? Ik lees even mee.
De verkleiner van de Pranatal past hier goed in. Ik zal even plaatje googelen voor je. Ik vind het trouwens een prima stoel
Wij hebben deze stoel ook en zijn er erg tevreden over. Een universele verkleiner past er in, in elke babyzaak te verkrijgen.
mijn vader heeft deze stoel voor ons zoontje gekocht. Hij heeft de stoelverkleiner van Woezel en Pip Waarom spijt eigelijk? Ik vind het een super ding met veel verschillende standen erop.
Ik vond het ook geen fijne stoel, met 6/7 maanden geprobeerd, maar ze zakte zo opzij en onderuit, terwijl ze wel goed kon zitten. Met verkleiner werd het niet veel beter. Toen de Ikea stoel gehaald (antilop) en die zit echt veel beter. Als de baby over ongeveer een half jaar in de kinderstoel van Ikea gaat, krijgt Eva de Bambino, maar dan als gewone stoel zeg maar.