Quinny speedi SX hoezo heel makkelijk?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door meinouw, 16 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meinouw

meinouw Actief lid

16 sep 2008
    431
    0
    0
    zutphen
    Hallo Dames,

Misschien heel dom van mij, maar wij hebben een Quinny speedi SX met een maxi cosi adaptor erbij.
    Nou wilde we de maxi-cosi erop zetten, maar ik krijg toch echt de kinderwagen zitting er niet af. De maxicosi past er wel op, dus het gaat opzich wel, maar volgens mij moet het er toch af kunnen?

We stonden vanmorgen met 4 mensen aan dat ding te prutsen maar het lukte nog niet :oops: :(
    Misschien dat iemand hier weet hoe dat werkt?

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hahahah ik wist geeneens dat ze er tegelijk opkonden.. kan bij de mijne niet hoor!

De zitting zit bij mij alleen maar vast met allerlei klittenbandjes en clipjes.

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Toen wij de Speedi uitpakten was die helemaal kaal, dus adapter erop en reiswieg/maxi cosi erop en klaar. Of heb je 'm tweedehands gekocht? En ben je nu pas aan het kijken hoe alles werkt? ;)

4. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    op de site van quinny kun je de complete handleiding downloaden (adobe-bestand), dus daar staat het vast in!

gefeliciteerd met je kindje! zoon of dochter?

5. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    je moet gewoon alle klittebandjes en clipjes losmaken en eraf is je bekleding

6. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    om het helemaal te strippen moet je alle clipje's, klittenbanden enz los maken.
    is het wel gelukt om de adapters eraf te halen en die voor de maxi cosi erop te zetten?
    ik moest even goed kijken hoe het allemaal werkte maar ik heb hem nu door.
    en met een handleiding kom je ook ver.
    succes!

7. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Het is inderdaad even zoeken maar als je het eenmaal weet is het zo gebeurd... de speedi heeft heeeeel veel clipjes/bandjes ;)

8. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hier kan het ook ;) Fae past nog maar nét in de bak, dus wij hebben de zitting er pas weer opgemaakt (ook weer even flink puzzelen met al die clipjes etc haha) maar de maxicosi en de bak passen nog steeds , wel maar net hoor, maar toch, het past ;)

9. meinouw

meinouw Actief lid

16 sep 2008
    431
    0
    0
    zutphen
    hahaha, het is heel makkelijk als je het maar weet, maar we zijn eruit. Ja een beetje dom he dat ik dat niet eerder heb bekeken. Willen we voor het eerst naar buiten, sta je daar met zo'n ding te prutsen...
    Maar er zat een heel klein haakje waar ik het tussendoor moet prutsen, maar het is los en we kunnen lekker aan de wandel.

@Lien78: We hebben een zoon gekregen. Bij mijn dochter had ik een gewone ouderwetse kinderwagen, en nu die quinny, ja die kan alles he, hahahah

10. op verzoek TS gesloten.

11. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    dat begrijp ik niet, want er moeten toch andere adapters?

Deel Deze Pagina