Omdat ik binnenkort voor twee weken naar Nederland ga om heftig te babyshoppen, heb ik een winterjas nodig die over mijn buik nog dicht past. Ik woon zelf in Costa Rica en hier is het op dit moment een graad of 30 warmer dan in Nederland. Ik ga maar kort en wil daar dus geen fortuin voor uitgeven. Dus een tweedehandsje zou een uitkomst zijn. Wie heeft er nog een leuke, warme, positie jas hangen?
heb geen positiejas maar wel een winterjas die ik zelf tijdens mijn zwangerschap heb gedragen. heb hem niet veel aan gehad. het is een zwarte half lange jas,als je intresse hebt stuur me even een pb.
Ik ben in principe echt op zoek naar een positie jas. Er moeten ook nog een paar truien onder passen bij mij. En ik heb nog wat tijd, maar als het niet lukt dan neem ik contact met je op. Bedankt alvast.
Hallo, ik heb nog een (vrij nieuwe) winter positie jas van Mama Lisiouss. Deze jas was nieuw 70 euro. Als je bent geintereseerd kan ik een foto maken van de jas. Het is een maatje S maar valt als een M (ik heb zelf maar 38 en heb hem tot op het einde gedragen. Stef25
Ik heb ook een zwarte positiejas. Nieuw nog nooit gedragen. Het is maat L. Als je geinteresseerd bent wil ik wel een foto voor je maken. Nieuwprijs was 89,99. Mag nu weg voor 40,-
@stef: You've got mail! @Smiley24: super bedankt voor je aanbod maar ik ben bang dat een L wel echt te groot is voor mij. De enige rede dat ik naar een M vraag is omdat ik er heeeeellll veeeeelll truien onderaan wil kunnen. Ik vermoed namelijk dat ik die nodig heb om me warm te houden. Maar een L lijkt me wel iets overdreven. Nogmaals bedankt.