k heb een Quinny speedi sx gekregen maar als je hem inklapt, moet je van die klemmetjes losmaken en iets induwen normaal gesproken.. maar als de buggy zitje er in zit als je dan op de duwstang duwt gaat die aan een kant al van zijn vergrendeling af..denk doordat die lam is ofzo? en aan de andere kant wil die juist bijna niet open.. als de adapters er opzitten dan gebeurd er niks als je duwt, denk doordat die adapters stevigheid geven iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
aan die zelfde kant waar die losgaat is trouwens dat klemmetje wat je dicht en open kan doen voor de duwstang verstellen ook lam, omdat er iets uit mist, zou ik dat kunnen op lossen door deze te kopen? 5 Quinny Speedi SX duwer reparatieset - Euro31,50 : Babycare.nl Razendsnelle levering
Ik ben bang dat hij gewoon kapot is. Ik neem aan dat het een 2e hands kinderwagen is. De quinny speedy bestaat al heel lang en heeft ook een aantal gebreken gehad. Maar als het een erg oud model is heb je er natuurlijk geen garantie meer op. In principe mag het inklappen niet zo makkelijk gaan dus ik denk dat er dan niks anders op zit als een andere wagen kopen. Of hem laten repareren natuurlijki, de vraag is alleen is dat het waard, hoe oud is hij en wat kost een 2e hands via mp?
Dat klimmeje past inderdaat op alle speedy's maar of dara het probleem van het inklappen ook mee verholpen is?
Nee denk het niet. Maar, op marktplaats denk ik iets van 200/250 euro. maar volgens mij zitten er een soort veertjes in die aan een kant lam is denk ik? want als die uit elkaar is zit er een soort palletje en die kan je heel makkelijk heen en weer doen, en aan andere kant heel moeilijk. Maar kan ook gewoon zijn dat er niks meer mee te doen is hoor.
Ik heb ook eventjes een speedy gehad maar ik vind het echt een onding, bij de oudere modellen kan het zitje nl niet rechtop en liggen ze echt een beetje in de buggy. Ik heb hem toen via mp weer verkocht. Maar het systeem zit echt in de buizen verwerkt ik dnek niet dat je er goed bij kan...
ik weet niet uit welk jaar deze is maar het zitje kan hier ook niet helemaal recht op, maar wou het eigenlijk alleen gebruiken zolang hij/zij te klein is voor een gewone buggy.. dus alleen het lig gedeelte