Hoi meiden, wij hebben sinds kort de lodger bunker, maar ik heb er nog een hoop vragen over/bij. Hopelijk hebben jullie antwoord! Gebruik je hem met dit weer met of zonder binnenvoering? En doe je je kindje dan nog een jasje/vestje aan? of sjaal/muts? snoer je hem helemaal dicht (voor zover dat kan) of niet? Gebruiken jullie hem ook in de maxi-cosi? een paar keer geprobeerd maar vind het erg onhandig om hem in de maxi-cosi te doen als de bunker er al in zit. Ik heb pas één keer met de wandelwagen gewandeld (met de buggyinzet op de platste stand) en daarin lijkt hij ideaal. maar omdat hij hierin veel meer wind vangt dan in de reiswieg lijkt het me wel bij de hals te veel "tochten" ?! Wat ik mij nog het meest afvraag hoe anderen dat doen: Je vervoert je kind in de maxi-cosi naar de oppas, die gaat vervolgens wandelen met de wandelwagen. In allebei heb je met dit weer eigenlijk een voetenzak nodig toch? je gaat hem toch niet steeds overplaatsen? dat lijkt me zo'n gedoe. of zal voor het vervoeren (van huis naar auto - in auto - van auto naar oppas) een winterjas genoeg zijn?
Ik gebruikte de Bunker vooral in de wandelwagen en deed mijn zoon altijd nog een jasje aan omdat het bij de hals vrij open is. Ik ben van mening dat het met dit weer niet al te warm is omdat zo'n kind vrij klein is én stil zit. Onder de 10 graden kun je de voering best gebruiken denk ik. In de Maxi Cosi gebruikte ik de laatste maanden een gewoon fleecedekentje erover heen. Ik liep daar echt maar hele kleine stukjes mee.
Ik gebruik hem nu in de wandelwagen (buggyinzet). Zonder de binnenvoering, maar met jasje aan. Dochter is zo eigenwijs dat ze haar handjes er niet inhoud. In de maxi cosi heb ik haar gewoon een jasje aan, maar dat is alleen in de auto, daar wandel ik niet mee. Als het kouder wordt of als we lang gaan wandelen doe ik de binnenvoering in de bunker.
Ik gebruik de binnenvoering nu ook al. Nu zit mn dochter meestal met dr beentjes in de voetenzak, en de armpjes en daarboven gewoon los. Wel een winterjas aan. Ik heb hem nooit gebruikt in de maxicosi, daarvoor had ik een wallaboo voetenzak.
Ik gebruik de binnenvoering nu ook. Mijn zoontje heeft ook nog slofjes aan, een dikke vest en met wat guur weer ook een sjaal om. Soms ook nog een muts als het echt koud is. Ik gebruik hem niet in de maxicosi. Ik gebruik niets in de maxicosi (behalve een extra vest) en volgens mij is dat ook niet echt nodig. Je hebt zelf toch ook geen extra deken in de auto? Tijdens het wandelen is het nodig om je ten eerste buiten bent en ten tweede jij loopt maar hij/zij stil zit. Hierdoor heeft je kind het sneller koud dan jij. En die kleine stukjes buiten die je aflegt van huis naar auto overleven ze ook wel
ja daar heb je gelijk in. bedankt voor de reacties! ik ga hem een gevoerd vestje aantrekken en dan in de bunker.