Misschien een domme vraag, maar moet je de riempjes/gordels meteen gebruiken? Ook bij een pasgeborene? Ze lijken me zo groot namelijk maar wil natuurlijk zeker niet dat de kleine eruit valt.
Voor een pasgeborene heb je toch zo'n "snugle" nodig? Een soort stoelverkleiner zeg maar. Dan mag je hem ook voor een baby gebruiken. Zie:Bloom Fresco Snug Off-White | Babypark Hier is het goedkoper: Bloom Snug - Bloom Kinderstoelen Grtjs, Aleida
ja maar die snug moet je net zo goed de riempjes e.d. doorheen doen... maar ik heb de stoel ook + de snug, maar nog geen beeb haha, dus ik ben ook benieuwd !
Je kan ook de verkleiner van de maxi-cosi erin leggen. Riempjes hebben wij in het prillen begin niet gebruikt, waren te groot.
Toen wij de stoel kochten was er nog geen snug. Ik legde altijd een dekentje in de stoel om hem wat op te vullen. Heb de riempjes in het begin niet gebruikt. Inderdaad veel te groot en omdat de zitting plat ligt het zo'n diepe "kuip"geworden dat je beeb er echt niet uit kan vallen.
Ik heb idd ook een fleecedekentje gebruikt. En ook niet dicht, kan toch geen kant op. Nu heb ik hem trouwens wel dichtzitten hoor, maar dan zit het ook niet zo in de weg voor hem. Al blijven die dingen we groot vind ik persoonlijk. Vond het zonde van mijn geld om ook nog eens dat 'speciale' ding te kopen.. Hij is al duur genoeg!!!
Wel de snug, maar geen riempjes hoor, veel te groot, niet confrtabel en die hele kleintjes zijn nog niet mobiel genoeg om eruit te komen. Helemaal in het begin lag ze er meestal gewikkeld in een dekentje op de snug in, ze heeft er aardig wat tijd in doorgebracht want de box vond ze niks. Nu is de snug er al een tijdje uit, staat de stoel 1 standje rechter en zit het tuigje er echt wel in, anders ligt die wiebeltrien er binnen no time uit