Rugdrager

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Kiwi80, 4 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiwi80

Kiwi80 Bekend lid

24 feb 2007
    530
    0
    0
    Wij zijn erover aan het denken om een rugdrager te kopen. Wij hebben tot nu toe een buikdrager gehad, maar onze kleine word een beetje zwaar voor op je buik. Ze is er ook bijna uitgegroeid. Met vakanties vond ik de buikdrager heel handig en nu dacht ik eraan om een rugdrager aan te schaffen voor met name de vakanties. Is er iemand die ervaring heeft met een rugdrager? En zijn er dingen / tips waar ik op moet letten bij de aankoop. Ik moet bekennen dat ik totaal geen ervaring heb met een rugdrager. Dus ik ben heel benieuwd ...

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Wij vinden hem geweldig. De kinderwagen gebruiken we bijna niet meer. Handig in de stad, kind ziet alles i.p.v. benen. Handig in het bos.
    We hebben er al een hoop mee gedaan.

Die van ons is van Deuter. Het belangrijkst is de pasvorm, wij zijn gaan passen bij Bever. Het moet gewoon passen en de kleine moet er lekker in zitten. Bij een model zat onze dochter niet lekker en vond ze het niet leuk.

Belangrijk is dat het kindje al goed zelf kan zitten, want ze zitten in een soort stoeltje. Maar dat zal die van jou ook wel kunnen ;)

Deel Deze Pagina