Te koop New born Pampers maat 1

Discussie in 'Te koop aangeboden' gestart door chantal1984, 14 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Hey Meiden,

Ik heb laatst een pak pampers gekocht met de verkeerde maat :rolleyes: stupid me :) .. ik dus terug naar die winkel of ik het mocht ruilen... Deden ze dat niet :confused: ik snap er niets van want hij is niet eens open gemaakt.. maar goed als iemand het wilt hebben dan kan je het kopen voor 5.00 euro. Het zijn 28 luiers van het merk Pampers maat 1 dus voor 2 - 5 kg

Stuur me maar een pb.

Groetjes Chantal

2. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Je kan bij Kruidvat zo ruilen, zonder bon.

3. chantal1984

Zonder bon mag het ruilen ? maar ik heb het niet bij de kruidvat gehaald... zouden ze dat kunnen zien dan ?

4. Hoi

bij de etos kunne ze het ook ruilen zonder bon. tenminste hier wel, heb alleens wat terug gebracht en kwam niet eens vandaar..... :oops:

groetjes

5. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik heb bij Kruidvat geruild zonder bon. Er werd niet eens naar gevraagd. Moest alleen omruilen voor een andere maat.

6. chantal1984

Nou dan ga ik dat maar eens proberen... ik had ze hier gekocht bij zo'n lokale drogisterij, ik kom er anders nooit en nu was ik er toch in de buurt dus dacht laat ik het meteen mee nemen nou dan ik morgen dus ff proberen om het bij de kruidvat terug te brengen ( alhoewel ik dat best eng vind hihihih :oops: )

7. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Wat stom dat je ze niet mocht ruilen..

8. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

he meis,

zolang je maar geen geld terug vraagt kunnen ze niet moeilijk doen. werk er zelf namelijk.

succes!

9. chantal1984

Nee mijn geld hoef ik niet terug ik wil ze alleen maar ruilen :D ... ik ga het morgen ff proberen :D
    Hier kan trouwens wel een slotje op

10. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    ok!

Deel Deze Pagina