Ruzie met de Lodger Shelter.

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Dot, 3 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Ligt het nu aan mij? Dat ding net nieuw gekocht omdat ie me zo fijn leek :rolleyes:
    Vandaag al een paar keer geprobeerd, maar de kleine ligt er zo opgevouwen, dubbelgeklapt in. Met lopen zakt mijn mannetje ook steeds dieper naar onder en verdwijnt op het laatst helemaal erin.
    Voelt niet lekker en ziet er ook niet lekker uit.
    En het ergste; hij schreeuwt elke keer moord en brand.
    Denk dat ie maar gelijk marktplaats opgaat....
    Misschien iemand nog laatste tips?

2. Peentje

Peentje Actief lid

29 jan 2009
    302
    0
    0
    Brabant
    Ik overwoog ook een lodger shelter, maar gezien jouw ervaringen icm de prijs van zo'n ding wacht ik eerst ervaringen van anderen af...

3. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Het leek mij ook zo handig! Ik kon hem gelukkig goed verkopen via MP, wat een onding, ze verzoop erin en lag echt niet lekker.

4. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    :) :) :) Ik doe hetzelfde geloof ik!

5. Linda86

Linda86 VIP lid

Als draagzak vond ik 'm ook echt niet fijn, en Milan al helemaal niet. Daarvoor hebben we 'm dus ook nooit gebruikt, op die ene keer van het uitproberen na. Maar wij hebben 'm wel heel de winter in de maxicosi gehad, daar vond ik 'm wel echt heel fijn voor. Milan lag echt heerlijk warm! :)

6. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ik heb dat kreng ook gehad en heb m uiteindelijk alleen maar een paar keer in de maxi cosi gebruikt en idd 1 keer heel ongemakkelijk mee rondgelopen als draagdoek. Raaaaaaaaar ding :(
    Ik ben helemaal voor de tricot slen doek, zo'n ding die je op allerlei manieren om je kan wikkelen, ben er al bijna 10 jaar verknocht aan :D

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.234
    7.280
    113
    Vrouw
    Brabant
    Kan je 'm niet meer terugbrengen naar de winkel dan?

Ik zou ook voor een draagdoek gaan, lijkt wat ingewikkeld, maar valt best mee! En je kindje ligt er dan heerlijk in!

8. Brechtje

Brechtje Actief lid

22 sep 2008
    493
    0
    0
    Ik heb hem ook verkocht om dezelfde reden.

9. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Hier drie draagzakken en maar ééntje die we gebruiken:
    de babybjorn.

De andere twee zijn na één keer gebruik alweer opgeborgen. De kleine lag de hele tijd met een kromme rug en lag écht niet confortabel.

10. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    oh vreselijk dat ding, ook zo'n andere draagzak (uuh weet effe het merk niet, maar beetje hetzelfde rpincipe) vind ik ondingen, baby bjorn werkt hier het beste zo'n tricotding zou ik heel de tijd checken en vasthouden haha

11. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    :confused: ik dacht dat ik iets verkeerd deed! maar niet dus.....wat een verschrikkelijk ding...miskoop dus. Ik gebruik hem nu ook alleen maar in de box, dan vind hij het heerlijk om er in te liggen....

12. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ik heb hem wel een aantal keer gebruikt. Sasha lag ook best opgekruld, maar vond het schijnbaar lekker. Ik vind het zelf wel een onding. Die flap hing iedere keer voor dr gezichtje, je krijgt er op een gegeven moment zelf last van van je rug.

Als ik het allemaal van tevoren wist, had ik hem echt niet gekocht. We hebben hem trouwens wel vaak in de maxicosi gebruikt. Lekker warm.

13. BoBam

BoBam Niet meer actief

ik vond hem ook helemaal niks!
    Ik vind zo 1 waar ze rechtop in zitten veel fijner

14. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    ik heb hem ook maar ik vind hem helemaal geweldig . mijn dochter word er zelfs rustig van als ze er in ligt en ik ga lopen ik gebruik hem dus ook regelmatig . eerst lag ze er ook niet goed in maar toen ik hem kleiner gemaakt heb met de lusjes aan de buitenkant ging het prima.

15. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Ik heb de kaartjes eraf geknipt en de bon in mijn jaszak gestopt en is onvindbaar. Dom, dom.

Dat ding heeft ook een prijs gewonnen :rolleyes:
    Zeker voor grootste miskoop allertijden... :)

16. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Imd, jij bedoelt vast de MiniMonkey...

17. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Dit bljft natuurlij kook persoonlijk. De ene baby vind het misschien fijn de ander niks. Maar als ik dit lees denk ik ook maar dat ik gewoon een draagzak koop. Ik vond de lodger er zo leuk uitzien alleen al en het leek me fijn voor de bbay maar ik wil niet dat de baby opgevouwen ligt.
    Jammer want je hebt er vast veel voor betaald (weet de winkelwaarde en dat is erg hoog)

Mag je baby trouwens al vanaf dag 1 in een draagzak? Want we hebben een stijle trap en we willen de baby veilig naar beneden tillen in een draagzak

18. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Wanneer je baby 6 kilo weegt, mag het in de draagzak. Volgens mij mogen ze wel vanaf dag 1 in een draagdoek.

19. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    ik ben het helemaal eens met je! Als draagzak is het idd niets maar ik gebruik het altijd id de maxi cosi lekker ingeduffeld ;)

Deel Deze Pagina