babypyama

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door kims, 15 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kims

kims Actief lid

7 jan 2007
    352
    1
    0
    Nu we het geslacht weten ben ik natuurlijk vreselijk wezen shoppen voor de baby :)

Wat ik me afvroeg is wat je de baby 's nachts aantrekt. Veel kleertjes zijn al lekker zacht zodat je ze zo in hun bedje kan stoppen, maar ook veel kleren zijn daar niet geschikt voor. Wat gebruik je nou als babypyama?

Je hebt van die pakjes met van die voetjes eraan. Maar vaak zijn deze van katoen. Is dat niet te koud? Of is dat gewoon hetgeen dat je een kind 's nachts aantrekt?
    Gut, wat voel ik me dom :oops: haha, maar ben wel erg benieuwd!

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Idd de meeste kleertjes kunnen ze gewoon zowel overdag als snachts aan. Zeker de eerste tijd ligt die kleine toch alleen in het wiegje/het bedje, dan is een lekker zacht makkelijk zittend pakje het fijnste. Een lekker zacht broekje en truitje is heerlijk. En hebben ze een keer een wat stugger pakje aan dan doe je bij het naar bed gaan even een wat zachter/soepeler pakje aan.

Misschien kan je nog even in onderstaand topic kijken:
    Baby Pyama

3. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Daar had ik het toevallig gister nog over met me moeder. Ze zei dat: toen ik een baby was ze me boxpakjes met van die voetjes eraan aandeed om in te slapen :D Ik vond het eigenlijk wel een goed idee en ga dat ook proberen aangezien ik bijna geen pyama's voor baby's zie :)

4. Geaaaaaatje

Geaaaaaatje Bekend lid

31 mei 2007
    556
    0
    0
    Friesland
    Ik heb toevallig van de week een heel klein en lieve pyama gehaald voor ons beebje. Het is er eentje van het merkje Feetje. Die heeft namelijk ook hele kleine maatjes en ze zijn ook nog eens voor een redelijke prijs. Verder hebben ze bij de Hema ook regelmatig leuk pyama's. Dus op dat gebied is er nog wel redelijk wat te vinden.

5. Marlie81

Marlie81 Bekend lid

17 jun 2007
    768
    0
    0
    Ik heb bij de de hema 2 pyjama's gekocht, daar hebben ze kleine maatjes.

6. Kimos

Kimos Actief lid

13 aug 2007
    475
    0
    0
    Groningen
    Ik doe Zoë ook altijd een pyama voordat ze laatste fles krijgt. En daarover krijgt ze nu een slaapzakje,want mevrouw die kroop elke keer boven de dekens en werd dan wakker omdat ze het koud kreeg.
    Maar dit doe ik meer omdat ze dan weet dat de nacht eraan komt en dat ze dan gewoon lekker moet gaan slapen.

7. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Hier had C de eerste weken overdag en 's nachts dezelfde kleding aan. Altijd lekker zacht. Dat was soms een zacht broekje, met een t-shirt. Soms ook zo'n boxpakje met de sokjes eraanvast.
    Pas vanaf 3a4 maand kreeg hij 's nachts een pyama aan, en overdag vaker een stoere spijkerbroek etc.

8. kims

kims Actief lid

7 jan 2007
    352
    1
    0
    bedankt voor de antwoorden.
    Ik denk dat ik maar eens voor pyamaatjes moet kijken dan. Ik heb namelijk nu al kleertjes (maatje 56) die niet heel comfi in bed zullen zijn denk ik.
    En hebben jullie dan van die dunne katoenen pyamaatjes?

9. Geaaaaaatje

Geaaaaaatje Bekend lid

31 mei 2007
    556
    0
    0
    Friesland
    Ik heb twee verschillende dikte's. Wij verwachten ons kindje in augustus en dus kan het dan ook nog lekker warm weer zijn. De dikkere pyama kan dan als het eventueel wat kouder is. En anders kan je er altijd nog een slaapzakje bij aan doen.

10. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    mijn kinderen zijn steeds te lang voor die pakjes, dan past het gewoon niet echt lekker. Dus ze zijn niet altijd zo handig....

hier trouwens echte pyama's, maar dat komt omdat hij overdag ook in 'echte' kleren ligt. In maat 62/68 zijn het meer kleren al he...

11. augustus

augustus Niet meer actief

Ik heb Rosalie overdag in "echte" kleren laten liggen voor de nacht kreeg zij een echt pyama-tje aan. Ik sfeer bij dit pyama's van de zeeman met voetjes. Ding kost maar 3 euro en is ideaal.

12. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    Tijn sliep in het begin ook altijd in van die heerlijke zachte boxpakjes. Nu vind ik gewone pyama's zonder voetjes makkelijker. Hij werd op een gegeven moment natuurlijk steeds bewegelijker en zonder voetjes is dan makkelijker.

13. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    esmee heeft gewone pyjama's, die boxpakjes of oyjama broekjesmet voetjes wat een ellende, 1x trekt ze haar benen op en ze zit klem,dan zitten haar benen halver wegen het pakje, ik heb zat boxpakjes liggen maar ze heeft ze bijna nooit aangehad.
    ik heb de pyjama's van de heme en de wibra.

14. kims

kims Actief lid

7 jan 2007
    352
    1
    0
    kijk, hier heb ik wat aan, bedankt :)

Gewoon even pyamaatjes shoppen dus ;)

Deel Deze Pagina