De prijs he... ik zag via een internetbedrijf dat een KidsRiver ook 165 euro kost en dat is echt een waardeloos merk!
wij gaan voor de quinny zapp xtra binnenkort, hij kan helemaal plat en is vanaf 0 maand te gebruiken, adapters voor de maxi worden er ook bij geleverd. hij is prijzig, maar hoor wel veel goede verhalen.
Idd adapters zitten er ook bij Maar om er een baby in te doen....in de gewone zit? Of bedoel je dan de mc?
inmiddels de quinny zapp xtra aangeschaft. wat is hij super!! en ik gebruik hem idd met maxi cosi. heb haar ook al even in huis in de normale zit gehad en dan in ligstand. ze vind het prachtig, en zit er prima in. we moesten hier wel wat anders, want ze past niet meer in de kinderwagen bak. kwebbel, mooi dat je zo blij bent met je quinny! geen miskoop geweest gelukkig. wat zijn al die buggy's duur he pff.
Wij hebben ook de Zapp Xtra en zijn super tevreden. Ons meisje hangt er ook niet in hoor. De Xtra kan helemaal plat voor als ze tijdens het wandelen in slaap is gevallen. Het enige waar (volgens mij dan) minder over na is gedacht is dat de duwstang niet aan te passen is. Gelukkig zijn mijn vriend en ik allebei vrij klein, waardoor dat voor ons niet nodig is, maar ik kan me zo voorstellen dat als je vrij lang bent, je niet makkelijk loopt met de Zapp. Het is overigens ook zo dat je de Zapp Xtra, kunt omtoveren tot Zapp wanneer je een Zapp zitting koopt. Dan kun je hem helemaal inklappen. Maar voor die standen is ons meisje nu nog te klein.