Hoi dames, Wij zijn in blijde verwachting van een meisjes tweeling. Echter door de verhuizing en bijkomende kosten van een tweeling probeer ik via deze weg aan iets goedkopere kleding te komen voor onze 2 meiden. Het liefst meteen een groot pakket zodat we meteen klaar zijn. Heb jij nog wat liggen van je kleine dame of dames dan hoor ik het graag.
@mama van 3 je hebt pb. Hier het linkje van enkele van mijn advertenties. Marktplaats.nl - Advertenties van Elly uit Renswoude
En ik heb nog veeeel meer kleding te koop, hier is de link naar marktplaats: Marktplaats.nl - Advertenties van Dientje uit Voerendaal
Dames bedankt voor het snelle reageren, Ik reageer morgen even apart voor jullie, nu snel naar bed, drukke dag gehad! Stuur jullie morgen een pb terug!
Hoi Ik heb ook meidenspul, maar dan van alles wat. Alles bij elkaar is wel een pakketje. Kijk anders eens via de zoekfunctie op suus02, dan zie al een deel van de kleding. Kun je kijken of het je smaak is, zo ja dan zet ik alles op de foto wat ik heb
Ik heb nog echt heel veel. In mijn album staat het gesorteerd op maat en dan weer op zomer en wintergoed. Maar als je zegt, ik vind dit leuk of dat leuk is het ook los te koop. Ik doe overigens niet alleen kleding weg, maar alles.