Hallo meiden, heb even een vraagje over deze buggy. Ik kan nergens vinden of de leuning verstelbaar is, dus kan kindje liggen in de buggy. Hoop echt dat iemand dat weet. Het is deze buggy: Edit moderator: topic verplaatst naar babyuitzet
Nee, de leuning is niet verstelbaar. Voor de rest vond ik het een geweldige buggy, maar dat was dus een groot nadeel.
hmm ok dan hoef ik hem al niet. Bedankt voor je antwoord. Ik zoek een buggy die degelijk is, dus zoals de quinny zapp maar wel met verstelbare leuning.
Wij hebben de Titanium Breeze, is echt een geweldig ding, super ligt en is makkelijk mee te nemen in de auto.
Ik heb een geweldige wagen een peg perego buggy kan helemaal in ligstand en hij is knalrose haha rijd heerlijk en heeft zwenkwielen en een houder aan de zijkant voor straks de sapfles.. Moet je anders ff kijken op www.babywalz.nl
hier is de link is wat sneller http://www.baby-walz.com/SyEngine.php?A ... Position=5 en hij heeft ook verstelbare handvaten
heey, hij is erg mooi, maar vind hem eigenlijk wel een beetje te duur. We hebben namelijk al een kinderwagen die je om kan bouwen in een buggy, alleen zocht ik iets wat in mijn auto kan, die we nu hebben is namelijk een beetje groot (lomp)
Ik ben vandaag ook wezen kijken voor de Zapp. Maar omdat ie maar 1 stand heeft zie ik er vanaf. Ze hadden ook de titanium breeze staan. Mooie wagen, ben nog een beetje aan het rondkijken op internet maar ik denk dat we nu daarvoor gaan
Hij is toch net zo duur als de Zapp buggy, die je eigenlijk wou? of zie ik het nu verkeerd? Maar duur zijn zel allemaal zeker weten ,ben ik volledig met je eens. Even een ander vraagje. Is hij mee te nemen op de fiets? Ik zie dat er wel een transporttas bij zit ,maar ik bedoel meer met een buggydrager vervoeren.