Zo goed als nieuwe Koelstra Simba, marine blauw. We blijken hem eigenlijk nooit nodig te hebben dus hij mag de deur uit. Nog geen tien keer gebruikt. Ik wil er graag 35 euro voor hebben, af te halen in Apeldoorn. Hij kan trouwens helemaal plat. Fototje van een nieuwe is bijgevoegd, hij ziet er echt nog heel erg netjes en nieuw uit!
Specificaties Koelstra Simba - de kap is af te nemen en te verstellen - zitting is te verstellen - het zwenkwiel is af te stellen voor optimale wendbaarheid met een vergrendeling die automatisch werkt - ergonomische greep - kijkraam zit er in de kap - vering zit er op allemaal de wieltjes En verder met: kap die aanvullend is te verlengen. Deze geeft een optimale bescherming voor uw kind tegen zon en ook de wind het high perfomance licht gewicht aluminium raamwerk bediening voor één hand te verstellen vijf-punts veiligheidsgordel, deze is ook nog te verstellen in de hoogte breedte is 47 centimeter de rugleuning is in vier standen te verstellen van zitstand tot en met de slaapstand. Het steuntje voor de benen kan geheel horizontaal. vlug en subtiel in te vouwen zoals het principe van de paraplu tevens is de Koelstra Simba Buggy geschikt aan de fiets aan te sluiten de stoffering heeft een uv protectie die vuilafstotend en waterafstotend is de buggy heeft een gemakkelijk draagsysteem een handige mand voor de boodschappen vergrendeling van het transport veiligheidsvergrendeling linked brake Even gekopiëerd en het MP linkje erbij! Marktplaats.nl > Koelstra Simba marine blauw, zo goed als nieuw! - Kinderen en Baby's - Buggy's
hoi Ben ook wel geïnteresseerd in de buggy Is dit het type met extra verlengde kap (dus anders dan de foto) en zou je de buggy ook op willen sturen (uiteraard tegen vergoeding verzendkosten) groetjes SUzanne
hoihoi! Ik heb hem net gereserveerd op marktplaats sorry! Ging heel hard, had ik niet zo verwacht! Groetjes!