Wat de titel al zegt, het lijkt me ideaal om deze buggy aan te schaffen en direct vanaf de geboorte te gebruiken. Er is immers een verkleiner bij voor en de buggy kan geheel plat. we hebben geen groot huis en de vorige kinderwagen verkocht ivm ruimte gebrek. Ook kan hierop de maxicosie worden bevestigd. iemand ervaringen met de zapp?
Die buggy kan toch niet plat? Ik dacht dat daar altijd een "zithoek" in zit, een stoeltje zeg maar. Ik zou er niet voor kiezen, mijn baby's sliepen altijd heerlijk op hun buik tijdens het wandelen, dat zou in deze buggy volgens mij niet kunnen.
We hebben het onderstel van de zapp veel gebruikt met de adapters en maxi cosi (heerlijk klein voor in de auto)! Maar voor een pasgeboren baby zou ik de zapp (xtra) nooit gebruiken. Moet zacht en plat liggen, en bij de xtra lukt dat door de sithoek al niet.
met verkleiner erin ligt de kleine inderdaad wel plat, maar dan heb je nog niet de bescherming aan beide zijden zoals met een reiswieg. daarnaast heeft een degelijke kinderwagen vering in de wielen of frame wat veel beter is voor de kleine. Mocht je wel uiteindelijk deze kiezen omdat deze compacter is, dan zou ik voor de zapp xtra2 gaan. daarbij kan je de zitting ook inklappen, wat bij de zapp xtra niet kan.
Nee een buggy gebruik je niet voor een pasgeborene... Veel te lomp. Hier hebben we die buggy maar die zou ik nooit gebruiken voor een baby
Fijn dat jullie even relativeren voor mij. Het is misschien id niet zo verstandig. En hoe denken jullie dan over de buggaboo met baby van cocon?
Ik heb er ook over na gedacht maar een kinderwagen loopt toch echt veel stabieler. Voor vanaf 6 maanden zou het wel prima kunnen.
Ja hoor, kan prima. Ik gebruik m ook. Hij is super handig, veel makkelijker dan een grote kinderwagen. In het begin wist ik het nog niet maar wil nu eigenlijk niet anders meer! De wagen heeft een kleine draaihoek, is smal en dat is super makkelijk in winkels! je kleintje ligt er confortabel in. super wagen wat mij betreft! Ook in de auto. je vouwt m op tot klein pakketje en het zitgedeelte neemt erg weinig ruimte in beslag. Ik snap de kritiek, zo keek ik er eerst ook tegenaan, maar het is echt een super handige fijne wagen! daarnaast gebruik je m ook heel lang. als je kleintje kan zitten maak je er een buggy van. o ja ik heb trouwens en zapp xtra 2
Knoopster, maar wielen waar lucht inzit vangen veel meer op dan zo'n harde buggy bandjes? Voor zo'n kleine baby kan dat toch niet fijn zijn, heb er gewoon medelijden mee hihi...
Bedankt voor je reactie knoopster, zal toch maar eens kijken in de winkel hoe dat rijd en de babyverkleiner er uit ziet.
Je moet wel kijken dat je misschien even naar buiten mag? Want zo'n vloer van de winkel is totaal niet te vergelijken met buiten