pak nutrilon in handbagage?

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by Florida13, Jun 18, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

Feb 25, 2008
    1,485
    2
    0
    Ik wil voor mijn dochtertje een klein koffertje meenemen als handbagage. Die stop ik dan vol met luiers,speelgoed e.d zodat ik dat niet in 'onze' koffers hoef te stoppen. Ook wil ik daar 1 (nieuw)pak Nutrilon in stoppen. Zou dat mogen?
    Ik kan het natuurlijk wel in onze ingecheckte koffer doen, maar als de koffer kwijt raakt, heb ik dus geen melk bij me.
    Hoe doen jullie dit?

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Bij ons gaat gewoon een pak nutrilon in de koffer en in de luiertas 2 melkcontainers gevuld met poeder. Ik weet niet waar je heen gaat maar er is overal wel melkpoeder te koop lijkt me.

3. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    4,080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ik nam de Nutrilon altijd mee in de handbagage,geen probleem! Melkpoeder in het buitenland kan altijd anders zijn en misschiendrinkt je dochter het dan niet en ze heeft het nog wel nodig.

4. Susan27

Susan27 VIP lid

Jan 14, 2009
    8,419
    0
    0
    Als he tnog dicht geseald zit moet het toch kunnen in de handbagage

5. nyncke

nyncke Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,661
    0
    0
    in het brabantse land
    Volgens mij mag dat niet. Je mag alleen het noodzakelijke eten voor je kleine mee aan boord nemen. Ik had vorig jaar een extra flesje drinken bij maar zelfs dat mocht niet. Alleen haar flesje gevuld. Ik zou het risico niet nemen. Weet niet waar je heen gaat, maar nutrilon hebben ze in veel landen en is gewoon hetzelfde.

6. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    4,080
    65
    48
    Zoetermeer
    Het is toch geen vloeistof? Vloeistof mag je max. 100cc meenemen en voor kinderen iets extra. Maar iets anders mag je gewoon meenemen! Je mag toch ook broodjes, snoepjes, snacks e.d. meenemen? Trust me, ik heb al 10x gevlogen met 1 of 2 kinderen en heb het altijd mee mogen nemen! Ook gewoon in een plastic bak trowuens als we maar voor een paar dagen gingen...

7. ziezo

ziezo Bekend lid

Mar 2, 2007
    709
    39
    28
    zolang de pakken nog geseald zijn mogen ze mee in de handbagage. (ben net heen en weer gevlogen met twee bussen in de handbagage)

Share This Page