Wij hebben in eerste instantie de Mutsy Transporter 2010 gekocht. Echt een prima wagen, rijdt lekker, makkelijk in te klappen, niks mis mee. Het enige waar ik een beetje mee zat was dat je kindje van je af zit als je eenmaal de wagen onbouwt (dus zonder de bak), maar ach... ik dacht steeds: dat is vast erger voor mij dan voor haar. Nu zit ik er ook mee dat het zitgedeelte niet helemaal plat kan en je heel vaak hoort dat kindjes er in het begin in hangen. Er zijn oplossingen met zitverkleiners van andere merken, maar echt ideaal lijkt het me allemaal niet. Bovendien wordt de ruimte in de bak steeds minder en ik heb niet de illusie dat ons meisje daar nog een hele tijd in kan liggen Nu ben ik dus aan het kijken naar een andere wagen of buggy die we nu al kunnen gebruiken, maar ook handig is voor straks als ze wat groter is. Ik kwam net de Quinny Zapp Extra tegen. Een niet al te dure buggy die voor- en achterwaarts gebruikt kan worden, de maxicosi kan erop en je kindje kan er echt in liggen? Wie heeft hier ervaring mee en kan me er eventueel wat meer over vertellen?
ik heb ook Quinny Zapp Extra als bij buggy en de kleine kan er echt helemaal plat in ligen. Ik heb onze zoon de eerste keer in de buggy gedaan met een dikke 5 maanden, voor een klein stukje. Want de wielen zijn niet zo dik als een wandelwagen.
Dankje. Het zal inderdaad niet heel geschikt zijn voor elke wandeling i.v.m. de banden. Een hobbelige wandeling is vast geen heel goed idee als ze nog zo klein zijn? Wat voor Maxi Cosi hebben jullie erop? Ik zie op de plaatjes steeds een Pebbles, maar wij hebben een Cabriofix ofzoiets?
Idd een hobbelige wandeling zou ik nog niet doen met de quinny! Ik heb hem ook en heb hem er ook met de cabriofix maxicosi erop. Geen probleem dus
Bedankt allemaal voor de reacties! Ik denk wel dat wij 'm gaan kopen, nu nog even bekijken of we 'm nieuw of tweedehands willen...
ik heb in mijn transporter de onderkant van de voetenzak ingedaan, werkt als soort verkleiner, gaat prima, ze zit er vanaf 4.5 maand in ofzo...