Ik wil graag de Quinny Zapp aan schaffen en ook de bijbehorende fietsdrager. Maar wil ook graag nog even wat ervaringen van meiden hier lezen, of ze het een aanrader vinden of het misschien helemaal niets vinden. Weten jullie trouwens of de fietsdrager bij Prenatal te koop is? (ivm de mama mazzeldagen volgende week)
ik heb de zapp en vind het een redelijke buggy, maar zeker niet ter vervanging van een gewone buggy. En dat vooral omdat er geen ligstand op zit. Verder is ie best zwaar voor aan de fiets, tenminste hij is zwaarder als mn gewone buggy en die is al niet licht. Wij hebben de zapp vooral gekocht om de maxi cosi op te klikken, want die kon niet op de gewone wagen. Ik wilde de zapp wel meenemen op de fiets, maar de fietsendrager paste niet op mijn fiets (Gazelle bloom, hoog frame). Op de meeste fietsen past ie trouwens wel, maar net die van mij niet.
Ik heb ook een Zapp en ben er tevreden over, die ligstand mis ik niet echt, ik heb ook altijd nog mijn gewone kinderwagen van Mutsy, maar de Zapp is meer voor als ik de stad in ga ofzo. De fietsdrager heb ik ook. We moesten wel verrekte hard aan dat elastiek trekken om hem vast te krijgen, dus ik heb er nu gewoon een stevig haarelastiek aan vastgemaakt en zo heb ik net wat meer speling om hem goed vast te krijgen.
Meiden, bedankt vast voor jullie reacties. De Zapp is idd voor er bij, wij hebben ook de Mutsy en die dat zitje is natuurlijk wat comfortabeler. De Zapp is net als Jo zegt voor even naar de stad of boodschapjes doen op de fiets.