Voor mijn super smalle zoontje ben ik opzoek naar spijkerbroekjes van baby blue ( ter stal) in maatje 80 en 86. Wie heeft er nog nette broekjes van dit merk liggen? Mijn zoontje is zo smal dat hij de korte broekjes van vorig jaar (maat 62) nu nog prima aankan, iets korter geworden maar dat is geen probleem. Hij is nu bijna 15 maanden. Ik ben dus echt opzoek naar baby blue en niet naar tips van andere merken die smal zouden vallen, heb al heel veel geprobeerd, maar baby blue 80 zit nu kwa breedte beter dan andere merken in maat 74, die hij eigenlijk nog zou kunnen hebben. Ik hoor het graag. Reactie mag ook via PB. Alvast bedankt.
Bedankt voor je reactie. Maar ben dus opzoek naar maat 80 en 86. Hij draagt nu nog 74, in deze maat heb ik genoeg nu met de zomerkleding erbij.
Wil je perse gebruikte kleding want ik zag laatst op de site van ter stal dat je ze ook nog kunt bestellen....even account aanmaken en het is geregeld.
Ik heb maat 80 nog liggen, 2 dezelfde. Stuur mij maar ff een pb met je e-mailadres dan stuur ik een foto, als je belangstelling hebt.
Ik heb toevallig 1 liggen in maat 74. Hij is nog nieuw, zoontje heeft hem 1 x aangehad, maar is te smal voor hem (lengte is goed). Heb je interesse?
Dat is zeker een groot verschil. Dan maar geen baby blue meer kopen, mijn ervaring is dat die erg smal vallen. Geluk voor mij