Oh ik ben zo trots op mijn grote meid! Ze ging al een tijdje op de wc plassen, maarja de ene dag ging ze niet, de dag erna 3x. Gister maar gezegd dat we nog maar 1 luier hadden en die was voor het slapen en dat ging heel goed de hele dag, 'smiddags was ze moe dus ging het wat minder (paar ongelukjes en uiteindelijk maar een luierbroekje aan gedaan). Vandaag ging het de hele dag goed, ze gaf goed aan als ze moest plassen (en zelf vroeg ik het ook steeds), en uiteindelijk heeft ze zelfs gepoept op de wc..De hele dag zonder luier gelopen en geen ongelukjes gehad. Oh oh oh mijn kleine meid wordt steeds groter, en ik ben zo ontzettend trots op haar. Weer een mijlpaal erbij.. Oh en over dat zeggen dat we geen luiers meer hebben... Bij Robyn moeten we altijd even een zetje geven, als het aan haar had gelegen kreeg ze nog steeds 5 flessen kv voeding omdat ze zelf niet afbouwde, zou ze ook nog steeds elke dag gevoerd worden en liep ze de hele dag met d'r speen.
Wat goed van haar Hier ook een jongetje wat zindelijk aan het worden is en ik herken het gevoel dat je helemaal trots bent. Het mooie hier is dat hij ineens zelf zijn luier aftrok een week of drie geleden en riep C C C...de wc dus. Sindsdien geeft hij prima aan wanneer hij moet plassen of poepen..echt super haha.