Cocoon Phil & Teds Vibe

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Assi, 28 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Heb 20 juli bij een online winkel voor duowagens een XL Cocoon voor mijn Phil & Teds Vibe besteld. Was daar toch stukken goedkoper en de enige site waar ze een XL cocoon verkopen.
    Zou hem binnen 24 uur krijgen, maar niet dus. Daarna zou ik hem eind deze week krijgen. Ook niet. Ze kunnen nu niet zeggen wanneer ik hem zal ontvangen.... dat terwijl ik toch echt zo een ding nodig heb wil ik met mijn 2 kids naar buiten met de wagen.

Nu krijg ik mijn geld teruggestort binnen 5 werkdagen. De meneer aan de lijn zei dat ik de XL cocoon nergens anders zou kunnen vinden.. ;)

Nu weet ik dat meer mama's hier de Phil & Teds hebben.

Hebben jullie de XL cocoon? Zo ja, waar vandaan? :)
    Zo niet, volstaat de normale cocoon van 60 cm dan? Lijkt me zo klein....mijn ventje van 5 weken is nu 54 cm. Daar groeit hij te snel uit, denk ik. Lijkt me nu al krap.

De verkoper aan de lijn probeerde me nog een universele cocoon aan te smeren, maar heb bij hen gewoonweg geen vertrouwen meer dat het op tijd geleverd gaat worden. Wil het liefst toch wel een Phil & Teds cocoon. Omdat het wellicht beter aansluit?

Op Marktplaats ook niks te vinden trouwens. Ja eentje, maar dat is meer dan 120 km rijden om het op te halen... :(

dus iemand tips? andere online shops die ik over het hoofd heb gezien?

2. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    P.s.
    de normale cocoon is 60 cm lang. De XL variant is 70 cm lang. Scheelt toch behoorlijk.

3. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Kijk eens op de duitse website pingpong-online.de
    Ik heb hier in het verleden vaak iets besteld, snel binnen en veilig. hier verkopen ze de xl cocoon. Wil hem straks ook kopen namelijk dus ben al een beetje aan het kijken.

4. Hope1979

Hope1979 Actief lid

18 nov 2010
    202
    0
    0
    @ Assi

En op de site van babypark? Daar staat hij nl ook op.

Deel Deze Pagina