Hallo, Ik ben op zoek naar een goede nappywrapper (luieremmer), nu heb ik er al diverse gezien maar weet niet welke handig (en meest voordelig) is. Aangezien we voor de grote container zo een 400 meter moeten lopen (maisonettewoning) is elke dag de vuilniszakzak legen geen optie. Wie heeft er ervaring mee? groetjes mini me
wij hebben via martkplaats een nappywrapper van Sangenic. Wij gebruiken hem alleen voor de poepluiers, de plasluiers stinken amper, dus die gaan in de gewone vuilnisbak. Op die manier kost het dus ook niet zoveel, ondanks dat je die ringen moet kopen.
Ik heb ook de nappywrapper van Sangenic. Ideaal ding, alle luiers gaan er hier in en daarna in de kliko. Nooit wat van geroken!
je hebt volgensm ij oo kverschillende maten toch. zelf heb ik laatst een besteld is niet zo grote mar leek me zowiezo handig idd want bi jde eerste rook je eht toch vaak. helemaal de nacht luiers want ging toch echt niet midden in de nacht naar beneden of buiten.
Hallo allemaal, bedankt voor jullie reacties, ik ben via marktplaats op zoek gegaan naar een luieremmer van sangenic. Het lijkt me toch wel ideaal en dat weegt niet op tegen de evt kosten van de navullingen. groetjes mini me
Hoi, als je een diaper champ neemt dan heb je helemaal geen navullingen nodig! Alleen gewone vuilniszakken! Je hebt hier verschillende maten in, wij hebben een medium en daar kan je afhankelijk van de grootte van de luier zeker een paar dagen mee doen. Qua vuilniszak zou je ook een groter type kunnen nemen want met een medium is hij nog lang niet vol. Alleen bij het vervangen van de vuilniszak heb je "last" van de stank maar dat is maar een heel kort moment. Voor de rest is hij reukloos! Wij hebben hem ook via marktplaats gekocht.
hallo kate77 Ik heb gelezen op internet dat mensen toch de luiers bleven ruiken, bij het erin stoppen van een. Wat zijn jouw ervaringen hiermee?