geboortekaartjes bestellen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Corry1985, 28 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corry1985

Corry1985 Actief lid

12 okt 2008
    383
    0
    0
    Noord Holland
    hoe gaat het met geboortekaartjes?
    wanneer zoek je die uit? Als je kindje geboren is moet je dan pas bestellen enzo?
    kun je ze het beste via internet of via een drukkerij bestellen?

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.232
    7.278
    113
    Vrouw
    Brabant
    Uitzoeken zou ik op tijd mee beginnen, wij begonnen met 22 weken geloof ik. Rond de 30 weken besteld bij een drukker hier in de buurt en en met de drukproef laten maken was ik vrij laat, ik geloof dat het met 36 weken was. En de dag na de bevalling gebeld om de naam, datum, tijd en gewicht door te geven.

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wij hebben ze bij 4 maanden al uitgezocht maar toen ik ze met 36 weken wilde bestellen bedacht mannetje opeens dat hij toch een ander kaartje wou.dus toch nog een andere uitgezocht

Wij hebben ze besteld via www.geboortekaartjes.nl
    je kan daar 3x een proefkaartje aanvragen. Als je dan een leuk kaartje hebt gevonden dan kan je die bestellen, je geeft dan je tekst door en hun maken een voorbeeldje. Deze krijg je per email.
    Als je hem goedkeurd krijg je dat proefkaartje thuis samen met de enveloppen en de rekening. Die betaal je van te voren. Als dan je kleine is geboren hoef je alleen een belletje te geven met zijn/haar naam, geboortedatum, lengte, gewicht enz.
    Bel je daar sochtends voor 12.00 uur heb je ze de volgende dag in huis anders duurt het 1 dag langer.

Deel Deze Pagina