Hallo dames, Mijn dochter van 10 maamden heeft veel rode bultjes rondom haar mond en op wang. Lijkt op 1 nu ook blaasje te zitten. Ook koorts. Eet minder en drinken ook wel iets maar nog wel prima. Wat denken jullie?
Bij mijn zoontje begon het gister ook met uitslag/bultjes rond zijn mond, nu zit het op zijn hele lichaam. Ben ook benieuwd wat het is.
Lijkt op wat mijn dochter heeft gehad, bij haar was t de 6e ziekte. Vlekjes rond de mond, leek wel koortslipachtig en daarna over het hele lichaam. Ze heeft 1 dag koorts gehad en 1x gespuugd, daarna braken de vlekken uit.
Vandaag ook gespuugd idd en vlekken lijken op koortslip... Ze slaapt nu dus even afwachten hoe we haar morgen aantreffen
Lijkt op hand voet mond ziekte. Jeukt ook? Op voeten onder iets? Als je dat heb gehad ben je nog 11 wk besmettelijk en erna kan je datalrijf nog krijgen juist wel kinderen die dat kregen krijgen dat altijd je kan of immun zijn of niet maar het is niet zoals waterpokken Update: Had niet gezien je laatst post. Sterkte!