Ik weet niet welke ik moet kiezen Ik heb een kortingsbon en wilde online bestellen. Ik zie op de wehkamp site verschillende soorten. - new baby (38 stuks) -baby dry (48 stuks) - active dry (40 stuks) -simply dry (60 stuks) Mijn zoontje weegt 6,3 kilo. Ik zie op de Pampers site geen beschrijving van Simply dry. Iemand ervaring met Simply dry?
Simply Dry, Pampers droogheid voor een klein prijsje goedkopere alternatief voor baby dry. nog geen eigen ervaring, heb net 2 pakken besteld (voor 1,93 euro woehahahahaha). maar al een maatje groter, heb nl. nog genoeg voorraad huidige maat.
Nr 3 is vanaf 7 kilo geloof ik, dus zou ik zeker nemen. Volgens mij scheelt het niet veel, ze nemen soms iets meer vocht op.
new baby (38 stuks) : handig voor hele dunne (borstvoedingspoep) stuk duurder zitten er veel minder in -baby dry (48 stuks) fijne luiers (volgens pampers voor `s nachts - active dry (40 stuks) zijn voor actieve bewegende kinderen volgens mr pampers voor overdag (geen toegevoegde waarde vind ik). -simply dry (60 stuks) (zijn gewoon een stuk minder goed/ik vind ze slecht. Kortom ik heb altijd baby dry overdag en `s nachts.
Is dat zo'n koringscode in de mail? Zo heb ik de braun multiquik keukenmachine via lekker in het leven en een kortingsbon voor 30,- korting
Ik wilde vandaag bestellen, maar mijn code werkt niet. Ik ga het morgen nog eens proberen en anders naar de drogist.
Ben wel n vaste klant van Wehkamp, maar geen korting??? Hoe werkt t dan? Whahah... Korting is altijd welkom...
Ik gebruik overdag new baby en 's nachts baby dry. New baby werkt echt het best voor bv ontlasting. Neemt goed op en bij andere luiers is het echt één grote smeerboel. Echt jammer dat die er niet is voor maat 4. Active fit en simply dry heb ik ook allebei geprobeerd. Active fit is ook prima, die wil ik ipv new baby. Simply dry zijn wat dunnere luiers, maar wel lekker soepel. Ze absorberen wat minder goed. Verder niks mis mee en gebruik deze ook afentoe. (Ik vind ze in ieder geval beter dan kruidvat ofzo)