badzitje..

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door beagle78, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beagle78

beagle78 Bekend lid

7 feb 2008
    720
    1
    0
    Q is nu 5 maanden en op de rug in bad (echt als een baby) vind hij helemaal niks meer.

nu ben ik een beetje aan het rondkijken naar badzitjes. Ik weet dat het nog wel even duurt omdat hij nog niet zelf kan zitten maar ik wil alvast even wat ervaringen horen.

Op die foto's zie ik altijd dat de kindjes met hun bovenlijf boven water zitten. Is dat dan niet koud? en is dat bij al die zitjes zo?

welke hebben jullie en hoe bevalt ie?

een prijs erbij zou ook fijn zijn :)

2. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    Badring: 19,95 euro bij prenatal (zie webshop).
    Ik heb er zelf nog geen ervaring mee maar als onze kleine eenmaal zo oud is, ga ik er zeker 1 aanschaffen. Ken hem van een vriendin van me. Haar dochter zit er graag in. Inderdaad met bovenlijf boven water maar deur badkamer dicht en dan is het niet zo koud. Kindjes hebben het ook niet zo koud en zo zittend kunnen ze ook lekker spelen. Spoeier erbij en lekker warm houden. Is natuurlijk ook niet om lang mee in bad te zitten. Maar volgens mij houden kindjes dat sowieso niet vol.

Prenatal heeft deze ook wel eens in de aanbieding, heeft pas bijv. lang in folder gestaan. En volgens mij komt er binnenkort weer zo'n actie van paar dagen lang dat ze alles 25% afprijzen. En andere optie is nog kopen op mamma-maandag, dan bespaar je ook 10% (krijg je aan cadeaubonnen, als je vanaf een bepaald bedrag aankopen doet, vanaf 25 euro geloof ik).

3. lama

lama Lid

27 feb 2009
    23
    0
    0
    ik had vanaf een maand of 7 ofzo een badring, en koud had hij het niet. Badkamer deur dichthouden helpt al een hoop denk ik

Voor die badring, had ik zo'n ligzitje, geen idee hoe die heten eigenlijk haha.

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik heb er ook naar staan kijken bij de babydump en prenatal. Maar staat op de doos dat het pas vanaf 7 maanden kan. Iig vanaf dat je kindje goed kan zitten.
    Levi past ook niet lekker meer in het badje,maar heb nu een aquasit gekocht, dan ligt hij wel gedeeltelijk boven water maar hij is zo aan het trappelen en spetteren dat hij zichzelf wel warm houd.

5. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Wij hebben zo'n ligzittje gekocht en het beviel ons prima. Gebruikt tot een maand of 7 toen hebben w een badring gekocht. deze hebben we een paar keer gebruikt voor onder de douche. De badring paste bij ons namelijk niet in het babybadje en een groot bad hebben we niet. F gaat nu gewoon mee met ons onder de douche zonder badring.

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.230
    7.277
    113
    Vrouw
    Brabant
    Zo'n aquasit liggen ze ook nog in toch? En zo'n badring lijkt me zo overbodig, want als je kindje kan zitten, kan het toch ook zitten zonder badring? Wij hebben bij de Hema een antislipmatje gekocht zodat ze niet zo wegglibberde en vanaf 7 maanden ging ze dus gewoon zittend in bad. Verwarming aan, badkamerdeur dicht en af en toe even met de sproeier of een bekertje water eroverheen, dan krijgen ze het niet koud.

Deel Deze Pagina