Hoi mamma's! Over 4 weken gaan wij voor het eerst met onze kleine meid naar Italie op familie bezoek. Nu hebben we voor te reizen de Quinny Zapp Xtra aangeschaft. Wij vliegen met Ryanair.. Heeft iemand ervaringen met deze buggy mee te nemen het vliegtuig in? Het is een buggy.. maar omdat het 2 losse delen zijn vraag ik me af als ze dit wel accepteren! Ik wou er een tas bij kopen maar nu zie ik op internet dat de buggy tas van Quinny niet past. Heeft iemand hier ervaringen mee?
Volgens mij mag je alleen paraplu buggy's meenemen naar de gate, maar ik zou gewoon voor de zekerheid even bellen met Ryanair.
Alleen paraplu buggy's mogen mee tot de gate. Andere buggy's / kinderwagens moet je bij inchecken al afgeven als ruimbagage. En ryan air kennende betaal je daar gelijk een klap extra voor aangezien die moeten verdienen op baggage en dat soort extra zaken.
Hier juist in Nederland overal ellende met de zapp omdat hij uit 2 delen bestaat. En juist bij ryanair mocht hij altijd zonder problemen mee tot het vliegtuig.. maar misschien maar net wie je treft.. om deze reden hebben wij hem weggedaan omdat ik de buggy juist voor mee in vliegtuig gebruik.. nu weet ik het altijd zeker dat hij mee mag.