Hallo allemaal, Ik heb deze vraag ook al eens eerder hier gesteld, maar heeft iemand toevallig nog Lodger spenendoekjes thuis liggen en er niks mee doen? Mijn dochter kan er niet meer zonder. Je zal ons er erg blij mee maken. Alvast bedankt.
bedoel je die ene met die stippen? Ik heb deze toen in zo'n doos gekregen. Daarna las ik op internet dat die doekjes gevaarlijk waren en dat lodger had aangeraden ze weg te doen. Volgens mij iets met stiksels die loslaten ofzo............... Hier heb je misschien niets aan maar geef deze tip toch voor de zekerheid de speendoekjes van koeka zijn ook heel fijn!
heb je geen foto?? ik heb hier ook nog wel van die doekjes liggen die je gratis kreeg even kijken of het de goede is... dan stuur ik m wel naar je toe
Lodger Lover Speendoekje en knuffeldoekje - De Babykraam Ik denk dat je deze bedoeld. Ik heb 'm van mij al weggegeven, maar zag laatst wel ergens niet al te dure spenendoekjes. Als ik het me weer herinner, laat ik het je weten!
Ja klopt het zijn die doekjes! Ik heb al 1 toegestuurd gekregen van iemand, en er waren nog 4 onderweg, maar die zijn nooit bij mij aangekomen helaas. Ik wil er graag een paar op reserve hebben, dus het zou erg fijn zijn CIlla24 als ik ze van je kan overnemen. Liefs
Als je je adres in een prive berichtje stuurt, krijg je de mijne ook. Ons pukje vindt er toch niks aan.
Bedankt voor de tip. Ik had het al eens eerder gehoord. Ik let goed op of er niks los gaat en tot nu toe gaat het goed.