Ik ben aan het kijken voor een quinny zapp xtra. Maar hoe is jullie ervaringen met de zapp xtra? Is het een goede wagen om te gebruiken ipv een gewone kinderwagen? Ik heb nu de mutsy urban rider, maar wil graag een zapp xtra. Ia hij klein op te vouwen? Is hij geschikt voor een vakantie met een 10 maanden oude baby? Het mogen zowwel positieve als nagtieve ervaringen zijn.
Mij lijkt hij wel handig alleen vind ik het een nadeel dat je met een apparte inzet zit en die is niet op te vouwen.
Het onderstel kiept snel achterover als je kindje wat groter is. Verder is de zapp zelf klein op te vouwen maar de zapp extra heeft een aparte ring waar het zitje in zit. het onderstel is wel in te klappen maar het zitje niet en kan daardoor niet op de fiets oid.
Ik heb een oud model (2010) zapp gekocht en de inzet los. als ik dan meer voor de fiets en minder ligstand wil gebruiken kan ik m zo weer ombouwen (en nog goedkoper ook) veel plezier van trouwens!
Ik lees mee. Ik had vernomen dat je hem al vanaf dag 1 kan gebruiken Moet ik er dan vanuit gaan dat je een pasgeboren baby ook in de buggy kan leggen als je m op ligstand zet?? En verder las ik dat het een ideaal ding is voor in de stad. Maar What about een wandeling in het bos ermee?
Een pasgeboren baby kan niet in de zapp. Het blijft een kuipje waar de kleine in ligt. De eerste tijd is het wel belangrijk dat een baby goed plat ligt in een stevige wagen. De zapp is echt een buggy en hobbelt er flink op los. Met de zapp kan je wel het bos in maar moet je echt op de geasvalteerde wegen blijven
Ik lees mee. Ik had vernomen dat je hem al vanaf dag 1 kan gebruiken Moet ik er dan vanuit gaan dat je een pasgeboren baby ook in de buggy kan leggen als je m op ligstand zet?? En verder las ik dat het een ideaal ding is voor in de stad. Maar What about een wandeling in het bos ermee?
nou in t bos lijkt ie me niet echt fijn.... maar hij kan vanaf dag 1 gebruikt worden omdat je de Maxi cosi er op kan zetten maar echt niet in de inzet. ook niet op ligstand! echt niet hoor. Er zit geen wagenbak op of iets. Tis een lekkere stadsbuggy.
Ik heb nog niemand gehoord over het feit dat de duwstang voor veel zo laag is. Zelf heb ik er geen last van ben maar een mini van 1.60, maar ik zie veel mensen lopen achter een zapp en die kunnen maar net zonder te bukken de buggy vooruit duwen.
Vriendin van me heeft het oude model. Opzich fijn omdat hij compact is, maar voor een pasgeboren baby absoluut niet geschikt. Zij heeft hem overigens pas gekocht toen haar zoontje goed rechtop kon zitten. Daarnaast vind ik de wieltjes verschrikkelijk en kiept ook als eerder beschreven snel op.