Hallo. Ik hoop dat iemand me kan vertellen hoe jullie mandje op de standaard staat. Ik heb inmiddels een tweede standaard binnen, maar ook daar staat het mandje niet vast tussen... De eerste had ik van de Prenatal en weer terug gebracht uiteraard, maar mn mandje kwam ook niet van Prenatal, dus dacht dat dat misschien het probleem was. Nu via internet een standaard besteld bij dezelfde site als waar ik het mandje heb gekocht, maar voor mijn idee moet zo'n mandje toch een beetje vast tussen de beugels staan!? Wie kan me vertellen hoe dat bij haar zit??? Groetjes Pasjuh.
Hoi Pasje, ik heb de leipold wieg met kap en de bijbehorende standaard van de babydump. De wieg staat bij mij stevig tussen de 2 klemmen op de standaard, hier staat hij erg stabiel op (wiebelt/schuift niet). Als de standaard die je via internet hebt besteld ook niet goed zit zou ik gewoon even met de wieg naar een grote babywinkel gaan zoals babydump of babypark en de wieg op de standaarden passen die ze in de winkel verkopen, dan weet je in ieder geval hoe stevig jouw wieg erop zal staan. Veel succes ermee!