Inrichting Commode-la Miami-set??

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door LadyT, 28 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyT

LadyT Fanatiek lid

10 jun 2011
    1.042
    1
    38
    Hallo allemaal!

Even een raar vraagje, maar ik pieker me suf hierover...:cool:

Hoe hebben de dames met de Miami commode Van Interbaby de lades ingericht? Ik wil graag verschillende mandjes gebruiken, zodat niet alles door elkaar schuift als je de la opent maar ik kan geen geschikte maat mandjes vinden!!

Ik zie vaak deze commode langskomen in het show je babykamer, dus ik hoop dat hier dames zijn die al een oplossing hebben voor de indeling van de lades!

En wat doen jullie allemaal in de lades?

Xx LadyT

2. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Ik heb zelf een ladekastje waar ik deze mandjes van Ikea in gebruik, je kan ze aan de bovenkant vouwen, dat is erg handig. Maar weet niet of ze groot genoeg zijn.

LIDAN Mand set van 4 - IKEA

3. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ohjee, ik heb mandjes maar ik durf niet zeker te zeggen waar ze weg komen! Ik dacht de Xenos...

In mijn bovenste lade (foto) liggen in 4 mandjes verdeeld de verzorgingsspullen, rechts daarnaast 3 stapeltjes rompers (zonder mouw, korte mouw, lange mouw).
    2e la liggen hydrofielen luiers, flanellen luiers, washandjes en de pampers (ong 1 pak).
    En de onderste la is eigenlijk opslag (vooraad verzorgingsartikelen, luiercasettes enz).

In de kast heb ik verder alle kleding/sokken/beddengoed. Heerlijk ruime kast.

Deel Deze Pagina