Marktplaats.nl > Quinny Senzz lagoon incl. allerlei gloednieuwe accessoires - Kinderen en Baby's - Buggy's Hierbij bied ik mijn Quinny Senzz aan in de kleur lagoon. De senzz is maximaal 3 maanden gebruikt en staat al een hele tijd op zolder. De Quinny Senzz is in zeer goede staat. De Quinny Senzz is ideaal geschikt voor mensen met een zeer kleine auto. De Quinny Senzz is namelijk de allerkleinste buggy van dit moment. Ook kan er makkelijk een maxi cosi op worden geklikt aan de hand van de maxi cosi adapters. ook kan er zelfs een Quinny Senzz reiswieg op bevestigd worden zodat de Senzz vanaf de geboorte gebruikt kan worden Bij de Quinny Senzz krijgt u het volgende: * boodschappenmandje * zonnekap * maxi cosi adapters * regenhoes * windkappen ( los aangeschaft) twv 16,95 * Quinny Senzz voetenzak in de kleur lagoon ( ook los aangeschaft) twv 79,95 Totaalprijs van de Quinny senzz incl accessoires was 395,00 en ik doe hem weg voor 250 euro inclusief alle accessoires. Beschrijving: De Quinny Senzz is ideaal voor het stadsleven door zijn lichte gewicht, wendbaarheid en compacte formaat. De Quinny Senzz biedt uw kind optimaal comfort. De rugleuning heeft een natuurlijke vormgeving en is verstelbaar. De Senzz is heel makkelijk met één hand in te vouwen. Daarnaast kunt u de wagen direct vanaf de geboorte gebruiken. Op het frame kan namelijk zowel een reiswieg als Maxi-Cosi bevestigd worden. Eigenschappen: - Met één hand in te vouwen; - Dankzij de handige draaggreep kunt u de Senzz met één hand dragen; - Verstelbare rugleuning met optimale ondersteuning en comfort voor uw kindje; - In combinatie met reisiweg te gebruiken vanaf de geboorte.