Baby 5,5 week lang wakker in bed

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nala010, 20 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Onze kleine man is nu 5,5 week, heerlijk kereltje die het liefst de hele tijd wakker wil zijn :D alleen eindigt dit dan in kereltje die enorm huilt als ik dit toelaat.

We proberen rust en regelmaat aan te houden dus slapen - wakker worden - luier verschonen - voeden - even knuffelen - als hij nog erg wakker is even in de box - en dan naar bed.

Alleen als ik hem op bed leg zodra hij signalen gaat laten zien van: ik ben moe! Ligt hij gerust nog een half uur/3 kwartier wakker in bed :)
    Hij is rustig, kijkt om zich heen, maakt af en toe een geluidje en stiekem vallen af en toe zijn ogen dicht tussendoor.

Herkent iemand dit? Zolang hij rustig is gluur ik af en toe om het hoekje, laat me niet aan hem zien en maak geen geluid.
    Als hij onrustig wordt een aai over de bol en eventueel zijn speentje.
    Bij echt huilen haal ik hem uit bed om te troosten.

Doe ik nou iets verkeerd of hebben we hier gewoon een wakker mannetje :)

2. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt alsof je het prima doet. Misschien heeft hij wat meer moeite met inslapen. Hihi heb ik ook hihi

3. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Hij heeft 1,5 uur wakker gelegen! Ik snap niet dat hij het vol houdt haha.. Hij begon net even te miepen, even gesust en aai over de bol en nu zijn eindelijk zijn oogjes dicht..

Deel Deze Pagina