Dit is zo leuk dat het je hersenen in de war lijkt te sturen. Je zult het misschien wel 50 keer proberen om te kijken of je toch voor elkaar krijgt met je voet maar helaas niets schijnt te helpen! Hoe ga je te werk? 1. Terwijl je (aan je bureau) zit licht je je rechter voet op en maak hiermee ronde bewegingen met de klok mee (rechtsom)... 2. Nu, terwijl je dit doet, teken in de lucht het cijfer 6 met je rechter hand... Je voet zal nu de andere kant gaan uitdraaien........en je kunt er niets tegen doen! Zo vaag, alleen als je je heeeeeeeeeel goed concentreerd lukt het misschien....
Het lijkt heel makkelijk en je denkt: dat doe ik gewoon wel even! Maar dat valt toch echt vies tegen!
ik las het eerst verkeerd en deed het met me linkervoet.. dacht al wat een vreemde reacties.. het kan toch gewoon hahahahah maar met me rechtervoet! zoo irritantt!
eechhtt grappig liet het ook mijn vriend doen en hem lukte het ook niet.... mij lukte het pas toen ik mee heel erg concentreerde en het al 100 keer had gedaan grappig nog meer van die leuke vervelende diingen? ga ik het weer doen
haha doe het nog steeds ik maak ipv een 6 steeds een achter ervan of me voet draaid verkeerd het was me gelukt maar grrr nu neit meer echt leuk
hahainderdaad elleboog likken daar begin ik niet meer aan het lijkt zo makkelijk als iemadn hett zegt maar pffff nooit gelukt