Weet iemand waar ze een groot assortiment aan disney baby kleding hebben? Alvast bedankt voor jullie reactie's.
en c&a dat bijelkaar zijn de winkels wel hier ook disney fans gisteren weer een heel mooi jurkje van mini mouse aangehad!
Heel erg bedankt voor de reacties, Ik was al druk aan het zoeken op internet naar speciale disney shops maar dat viel me flink tegen. Voor The Lion King is groot favo bij ons , dus hopelijk gaan we daar nog wat mooie dingetjes van vinden voor dat de kleine er is. Ik ga zeker de winkels die jullie genoemd hebben afstruinen (nog even wachten helaas tot het weekend is maar dan gaan we weer shoppen )
bij de hans textiel... hier op het dorp denk dus ook overal alle disney kleding afgeprijsd... zelfs zomer dingetjes tussen
Ik heb een setje van Simba te koop. Misschien is het wat voor je? Advertentienummer 134866010 op marktplaats
@PBiard : Heel erg bedankt voor je reactie, echt een heel erg leuk setje alleen wij verwachten een kleine meid . @angel11: Heb je ervaring met deze site? Ik ben heel erg benieuwd naar de kwaliteit van de kleding namelijk. Er staan inderdaad erg leuke dingen op voor weinig geld.
Ik kan niet wachten om de stad in te gaan en onderstaande winkels af te gaan op zoek naar leuke disney kleertjes Heel erg bedankt voor jullie reacties!
Hoi B en N, ik heb al diverse keren van die site besteld en ik ben zeet tevreden over de kwaliteit van de kleertjes. succes.
Ik weet nog een webshop: www.disneybaby.nl Snelle levering en ook snelle reactie op mailtjes die je stuurt. Doei Marlies(s)