quinny kinderwagens,heb je daar nou een ruime kofferbak voor nodig,ik heb namelijk een hyundai atoz,zou die daar in passen
Vast wel! Ik ken de auto niet, maar m'n buurvrouw heeft een fiesta en m'n zus een corsa en daar past de Quinny ook in!
Volgens mij wel. Wij hebben een Quinny. geweldig ding en hij past prima bij ons in de auto. Maar de mensen van wie wij hem hebben overgenomen hadden hem nieuw gekocht en moesten hem, zonder gebruikt te hebben, alweer doorverkopen. Want bij hen paste hij met geen mogelijkheid achter in de auto. Voor hun vervelend, voor ons een mazzeltje.
Wij hebben ook een Quinny Speedy SX en ik heb een Peugeot 106. De wielen kun je er heel gemakkelijk afhalen en dan gaat ie met gemak in de kofferbak.
ik heb ook een atoz, maar bij mij paste de quinny speedy sx er niet in. de buzz zou er wel in passen. ik heb nu een bugaboo ook die past erin.
Ik heb een Buzz en die gaat (met wielen) niet in mijn Ford Fiesta, wielen eraf heb ik nog niet geprobeerd zijn pas 1 keer met de auto weg geweest
Ik weet niet welk type Quinny je bedoelt, maar als het om een Freestyle 3XL gaat geef ik je weinig kans. We hadden eerst een Ford Oreon en die heeft een enorme kofferbak endaar paste de Quinny dus prima in maar in een Peugeot 206 moet je de wielen er al af gaan halen. En er komt bij, de wagen is loodzwaar. Wij hebben hem verkocht en er een Bugaboo voor terug gekocht, die weegt nog geen 10 kilo Groetjes Suus
Zou het niet weten. Heb ook een Quinny gekocht maar heb een ruime auto. Wel wordt er bij de kinderwagens van tegenwoordig met dit soort "problemen"rekening gehouden dus het zal wel passen denk ik. Silly
Wij hebben een BMW 320i van 2003, maar de Quinny Speedi past maar op één manier in de kofferbak (zonder de wielen eraf te halen). De Buzz pastte er trouwens wel veel makkelijker in, maar die wagen voldeed niet aan onze wensen.
Je kunt bijvoorbeeld bij de babydump passen. Ik heb de quinny buzz gewoon even achter in mijn auto mogen stoppen. Ik heb een nieuwe fiat panda. Anders vraag je toch in de winkel of dat mag, dan weet je het zeker
Hihi, mijn man heeft een Alfa 156, hele mooie auto, met een lel van een kofferbak met een groot (klein) nadeel: de opening is maar erg klein! Maar ik moet zeggen met een beetje oefening is de wagen (ook quinny) in onderdelen er prima in te krijgen. In mijn Peugeot 205 heb ik hem er zo in, zelfs zonder de wielen er af te halen. Haha, nu nog even doorsparen voor een Volvo XC90 Groet van kiki