dank je wel, ga denk ik donderdagavond langs (gelijk uit het werk eerst naar de prenatal om wat wagens te proberen en daarna bij deze zaak langs). Wat zit er trouwens aan accessoires bij ? of ziet er niets bij? omdat er normaal standaard een regenhoes enzo bij zitten. zit er een adapter bij?
ja dat heb ik dus ook gedaan bij de prenatal uitgeprobeerd en ik moest toen wel lachen want de verkoopster probeerde me er echt van te overtuigen dat ie nu zo afgesprijsd was, maar dat scheeld echt toch nog een paar honderd euro met die zaak in Utrecht dus. En inederaad er zitten ook gewoon allereli acc. bij: regenhoes, muskietennet ed. En je bedoelt met adapter die voor de maxi-cosi? Die heb je dus niet nodig aangezien de ewagen dus van Maxi-cois/Quinny is...je kunt de maxi-cosi en reiswieg zo wisselen...dat vind ik hier ook weer een voordeel aan. Succes vanavond ben benieuwd of je gaat slagen!
vandaag eerst naar de prenatal geweest om dat ding uit te proberen. we hadden geluk, in het deep red stond er nog eentje voor de helft van de prijs. En die kleur vinden we mooier dus maar gelijk meegenomen. Met de reiswieg wachten we nog even, die kopen we later. Uiteindelijk zal het dus zo'n 15 euro schelen met waar jij dat ding heb gekocht. Dat komt omdat er een verkeerde prijssticker opzat waardoor we nog goedkoper uitwaren. Op de juiste tijd op de juiste plaats denk ik dan.
jeetje nou dan heb je zeker mazzel zeg! Leuk voor je hoor! Heb je trouwens ook al een maxi-cosi? Die heb ik namelijk ook bij dat zaakje gekocht..was daar "maar" 99,= euro.
nee we moeten naast de reiswieg nog een maxicosi kopen. Daar maken we geen haast mee. Moet mij nog in de autostoeltjes verdiepen. We gaan wel op zoek naar een (goedkope) voetenzak, zodat die wel past bij wagen (deep red).
Zo, da's nog eens mazzel hebben Janice! Het is wel belangrijk om op tijd je maxi-cosi in huis te hebben is mij verteld. Mocht je kindje eerder geboren worden dan krijg je hem/haar niet eens mee naar huis als je die niet hebt...
Ik zou nu voor de Quinny Speedy sx gaan, maar we hebben al een kinderwagen van ons zoontje van 2005. We hebben een Quinny Freestyle Comfort 3XL, een superhandige kinderwagen die heel wendbaar is met een zwenkwiel. We kunnen er overal mee komen, op onverharde wegen en in de bossen. Mijn tip: Ga voor de meest confortabele, wendbare kinderwagen die je tegenkomt. Succes!
Hé... ik heb de speedy gekocht - jippie heb ik toch een goede beslissing gemaakt! Vond het ook echt de fijnste die er was in de winkel, ben maar gewoon wat gaan proberen. Voelt wel raar hoor om achter zo'n ding te lopen maar dat went vast heel snel?!
denk dat het wel snel went. Mijn man liep er gelijk mee rond (en hij moest het meest aan het idee wennen). Vandaag weer een mazzeltje, bij de prenatal in amsterdam een voetenzak in de juiste kleur gevonden voor de helft van de prijs. Nu nog een dreami ergens voor de helft (maar dan zouden we wel supermazzel hebben). We weten nog niet in welke kleur we die willen. Onze dag is weer helemaal goed.
Hey, Wij hebben een Quinny Feestyle Comfort gekocht bij Babyhuys in Harderwijk. Hier was die E 450,- incl dreamy bak en buggyopzet. Wij hebben eerst overal gekeken en kwamen hier uit. Het scheelde soms wel E 150,-. Goed opletten dus waar je hem koopt. Op die bevalt weet ik nog niet, de baby moet nog geboren worden... Groetjes Mariska
Ik heb ook nog geen voetenzak, dat was het enige wat er niet bij zat. Maar goed die kun je ook gewoon van een ander merk hgalen..Maar mag ik vragen wat je dan nu betaald hebt voor de wagen want ik begrijp dus dat de dreami (reiswieg) er bij jou niet bij zat? Dit is namelijk bij babykoop wel het geval...
Eigenlijk waren we nog niet op zoek naar een kinderwagen, de baby komt pas over een half jaar. Maar ik zag deze aanbieding bij babykoop en dacht laten we gaan kijken. De aanbieding bij babykoop is 299 euro voor wagen en dreami (de laatste in 2 kleuren). Wij hebben nu voor de wagen 134,50 betaald (deep red). Als je daar 185 bij optelt (volle prijs) voor een dreami zit je op 319,50. Je bent dan inderdaad duurder uit dan bij babykoop. Maar wij vonden de kleur deep red mooier dan de kleur bij babykoop. Dus daarom hebben we deze gekocht. De dreami kopen we later, we hebben toch nog alle tijd. En misschien lopen we dan nog tegen een aanbieding aan, en we hebben alle kleuren om te kiezen (black vinden we voor de zomer een beetje somber). Dus we zijn iets duurder uit maar hebben meer keuze qua kleur en de kosten zijn gespreid. We hebben dus expres gekozen om de dreami nog niet te kopen. De voetenzak wilden we in de juiste kleur en van hetzelfde merk, zodat het bij elkaar past. En die hebben we voor 37,99 ipv 75 euro kunnen kopen (er hingen er 2 voor 37,99 en eentje voor 75 euro, de medewerkster wist ook niet waarom er prijsverschil was). Dus je zou zeggen dat het verschil bij babykoop (=19,50) weer wordt opgeheven door dit voordeel. Maar jij bent nu klaar en wij moeten nog op pad voor een maxi cosi en een dreami.
joh oh nou dat scheelt inderdaad niet veel en dan heb je inderdaad de kleur die je zelf graag wilt hebben. En die voetenzak dat is ook een leuke asanbieding geweest dan! Waar heb je die eignelijk dan gekocht...ook bij de Prenatal? Nou leuk hoor! En inderdaad nu kun je de aanbiedingen natuurlijk nog in de gaten houden voor de dreami als je toch nog wel even te gaan hebt...
zag trouwens dat de kleur vd dreami aangepast is van black/black canvas naar blue lagoon, misschien dat iemand op zoek is naar die kleur.
echt waar...die kleur heb ik voor de buggyinzet (gecombineerd met antraciet)... is een hele leuke kleur vind ik tenminste..
nee hoor is niet nodig...ben blij met de combinatie die ik nu heb hoor, bij de zwrate bak kan ik namelijk veel conbineren met gekleurde dekentjes enzovoort.
Wij hebben ook de Quinny Speedi SX 2006 met maxi cosi in dezelfde kleur, de kinderwagen heeft in totaal 560 euro gekost en de maxi cosi nog ns 150.. Gelukkig hebben we het allemaal cadeau gekregen van ouders en oma