Quinny?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Six, 3 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janice

janice Actief lid

14 mei 2006
    420
    0
    0
    ja dat is waar. daar zat ik ook aan te denken, toen ik de aanbieding zag.

Vandaag is het gelukt om een dieprode dreami te kopen (zijn niet meer te bestellen, dus je moet geluk hebben). Iets van de prijs af kunnen halen (manlief hoor), dus we komen nu uit op 289.50 voor de wagen plus reiswieg, dus iets onder de aanbieding waarvoor we eigenlijk gingen. Of zoals manlief zegt, eigenlijk hebben we met veel geluk de reiswieg en de voetenzak er gratis bij gekregen (uitgaande van de normale prijs van de kinderwagen). We hebben nu ruim de tijd om een autostoeltje uit te zoeken, maar misschien krijgen we dat wel van een van de ouders of oma's.

2. Six

Six Actief lid

22 mei 2006
    449
    1
    0
    Gelderland
    Ik heb inmiddels een zwarte quinny binnen. Mooi zijn ze hè dames? Ben er helemaal blij mee, ik hoop jullie ook!

Vroeg me nu alleen nog af hoe je die moet 'opmaken'. Er zit een dun matrasje bij - is dat genoeg? en ook een dekentje. Maar de rest? :(

3. janice

janice Actief lid

14 mei 2006
    420
    0
    0
    Daar stond ik vandaag ook over na te denken. Mijn ouders kwamen vandaag langs en wilde de wagen zien. Had gehoopt dat mams het wist maar die wist het ook niet. Dit is toch heel anders dan toendertijd was haar reactie. Maar ga binnenkort even bij een vriendin kijken, die heeft de freestyle en een kindje van 1,5 maand, dus die weet het denk ik inmiddels wel, hoop ik. En anders heb ik nog een flinke tijd om het uit te zoeken.

4. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    Ik denk dat je gewoon een hydrofiel luier onder het hoofdje moet leggen en ik heb een wieglakentje gekocht voor onder het dekentje ... Ik weet het anders ook niet?

5. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hallo dames, ik heb ook een Quinny en ik heb idd gewoon een hydrofiele luier onder Iman's hoofd, net als in bed, en ik heb nu zo'n warme 'zak' waar ze inligt nu het koud wordt, en gewoon nog een dekentje van de wibra. Verder niks speciaals.

Deel Deze Pagina